Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på blivenblogger.dk, og hjælp til markedsføring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Så har jeg kastet mig ud i affiliate marketing - med meget lidt viden i ærmet. Jeg har i længere tid opdaget flere og flere bloggere blandt de unge. I den forbindelse, har jeg lavet en hjemmeside. Det skal være et mødested, for alle de unge bloggere. Indholdet er artikler, med tips til bloggersystemer, host osv. Derudover har jeg lavet et forum, som gerne skulle danne et mindre netværk blandt bloggerne.

Nu er hjemmesiden klar til affyring. Men der er lige et problem: hvordan får jeg læsere rettet til netop min målgruppe? - ups... Det er nemlig sådan at jeg har et relativt lille budget, dels fordi jeg lige er kastet mig ud i affiliate marketing, og derfor ikke vil pumpe en masse penge i det til at starte med, men jeg regner da heller ikke med at tjene tusindevis af kroner til at starte med(eller nogensinde), så jeg har nok ikke tænkt mig at bruge adwords, facebook og lignende. Der må da være en smartere metode, hvad siger i?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Knuth

Nu må du ikke tage det her for hårdt, men hvis jeg skal være helt ærlig, så jeg ikke helt vild med de projekter, hvor en som er ny i online marketing starter sin forretning ved at åbne et site om hvordan man laver online marketing. Smile

Jeg tror altså det bliver svært for dig at at opbygge en læserskare, når du ikke selv har en masse viden og erfaring om emnet at tilbyde læserne. 

Ville det ikke være mere relevant at starte med at bygge et website om et emne, som du allerede ved en pokkers masse om? 

Hvis du ved en masse om et emne, og du er god til at formidle det, er det ret let at tjene penge på sådan et projekt. Og når du så senere har en eller flere affiliate marketing succeser bag dig, er det pludseligt mere relevant, at du vælger at dele din viden med andre.

Giver det mening?

Du kan evt. høre min podcast med Ib Potter om lige netop hvordan du laver en succes ved at lave fedt indhold om et emne, du allerede brænder for og ved alt om:

http://pottercut.dk/anders-saugstrup/affiliate-marketing-med-anders-saugstrup/

Held og lykke med det hele!

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42

Hej Anders,

Uanset hvad du siger angående affiliate marketing, så stoler jeg på dig. Det er godt nok lidt pudsigt at jeg uden sammenhæng hørte pottercut's podcast om affiliate marketing, hvor du blandt andet var med. Jeg blev meget betaget og imponeret over din viden om affiliate marketing, og allerede der blev jeg klar over at jeg måske var på dybt vand. Så hvad end du siger, tror jeg dig. Og jeg tror bestemt også du har ret. Jeg blev bare meget draget af min idé, og jeg troede lige jeg havde ramt guldåren. Men det er klart, at hvis jeg ikke selv formår at gøre det, skal jeg nok lade være med selv at belære andre om det.

Så jeg tror jeg dropper projektet, eller under alle omstændigheder sætter det på pause. Jeg har trods alt domænet og hotellet 1 år. Men hvis jeg til fremtiden skal starte en affiliate hjemmeside hvordan markedsføre jeg den? Som jeg skriver har man nok ikke alverden økonomisk set, som jeg skriver i mit tidligere indlæg, og jeg synes heller ikke det fremgår i podcasten hvordan man gør det?

Mange tak for info, jeg håber du kan besvare mit spørgsmål,

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:49

indhold mangler der på siden , men mon ikke der kommer meget meget mere på siden

social medier mangler der på siden google plus og facebook

har brugt et gratis temaer hvad med købe et temaer uden fodnoten linket det sælger siden langt bedre

cvr nummer på siden og skriv lidt om hvem er den der blogger på denne her side

få gang i forummet opret bruger der debattere med hinanden så motivere det andre til at oprette sig.

lav mere unikke titler hele siden igennem brug ikke så meget samme ord som lige nu , det er den titlen som google viser som jeg mener

lidt ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:49

Knuth Becker:

Hej Anders,

Uanset hvad du siger angående affiliate marketing, så stoler jeg på dig.

Tak for tilliden! :-)

Knuth Becker:
Men hvis jeg til fremtiden skal starte en affiliate hjemmeside hvordan markedsføre jeg den? Som jeg skriver har man nok ikke alverden økonomisk set, som jeg skriver i mit tidligere indlæg, og jeg synes heller ikke det fremgår i podcasten hvordan man gør det?

Hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, spørger du hvordan du markedsfører et (super godt) affiliate site for små penge?

Der er mange gode muligheder. 

Her skriver Mikael Rieck om nogle af dem: http://www.antphilosophy.com/markedsfoering-af-hjemmeside/

Og du kan også læse en masse om det i tråden om link building:http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx

Men bare husk at jo federe dit indhold er, jo lettere bliver markedsføringen af det! :-)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)