Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billy's Billing erfaringer? Eller andre Mac regnskabsprogrammer?

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Underligt alle i andre har problemet med Billy Billing når det virker fint hos mig :D

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sebastian Seilund:

Hej Ib

Tak for din besked.

Jeg synes du burde være lidt konstruktiv i stedet, og skrive til os hvad du har problemer med. Så er jeg 100% sikker på at vi havde kunnet hjælpe dig. Netop ved at læse kommentarer på det blogindlæg du henviser til, kan du se hvor mange der har fået hjælp. For slet ikke at nævne de mange brugere der skriver til os hver dag, og får hjælp.

Det nytter ikke noget at sprede falske rygter om programmer der ikke virker.

Hilsen

Sebastian

Nu benytter jeg ikke selv Billy's Billing, men vil nok sige, at det er mere konstruktivt at komme med forslag til forbedringer fremfor at fremhæve eventuelle huller / svagheder. I stedet for at forholde os mistænksomme, skal vi ikke glemme, at vi alle er iværksættere, der forsøger at skabe et troværdigt produkt.

Og det er de færreste af os, der er fejlfrie.

PS! Der er næsten altid (og til evighed) plads til forbedringer. Og hvorfor ikke skrive en PM med forslag til forbedringer fremfor at skrive offentligt i en tråd som denne?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 00:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Wink

Remydk:
Havde i ikke en eller flere revisor ind over programmet da i byggede det?  
Wink

Nu har jeg selv brugt det i ca. ½ år men er også idiot sammen med denne, http://www.smjrevision.dk/  der hellere ikke kan bruge det  

På Tokes ekspertblog kan man hellere ikke få lov at ytre sig, uden der bliver redigeret og bort censueret fra det man skriver.

En gang op reklameret LORT !!

Jeg har brugt de sidste 14 dage på at rette op på, og nu fået indleveret selvangivelsen i dag

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Vil du være venlig at tale ordentligt til folk og om deres produkter? Hvordan ville du have det hvis jeg svinede dig til og påstod at du puttede lort i malingen? Vær nu lidt voksen og konstruktiv i stedet for det mudderkastning. Måske er produktet bare ikke for dig? Så er det jo fint at du kan bruge E-conomic eller Axapta eller hvad end der gør dig lykkelig.

Der er tydeligvis mange glade Billy's Billing kunder og jeg har selv anbefalet det til flere små virksomheder der ikke har behov for de store regnskabstekniske udskejelser, men blot har behov for enkel styring af en dansk virksomhed med penge ind og penge ud.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 01:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej

Læs mit svar her ang. moms i Billy’s Billing: http://www.amino.dk/forums/t/166491.aspx?PageIndex=2#1124735

Ib, det er super med alle dine kommentarer. Men jeg tror du ødelægger mere for dig selv end for Billy’s Billing ved at søge alle indlæg igennem en tirsdag nat og råbe højt. Du har ikke gjort hvad du kunne for at lade os hjælpe dig, selvom vi har givet dig alle muligheder. At sige der er fejl i Billy uden at dokumentere noget som helst, kan alle og enhver se ikke er fair. Jeg vil lade dine kommentarer stå for sig selv fra nu af. Så kan fornuftige mennesker selv gennemskue dig.

Sebastian

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 09:51

Sebastian Seilund:

At sige der er fejl i Billy uden at dokumentere noget som helst, kan alle og enhver se ikke er fair.

Jeg vil i nedenstående prøve at forholde mig objektivt imellem jer (Ib og Billy's Billing).

Det er nu omkring 12 dage siden, at der blev lanceret en opdatering til Billy's Billing, som burde håndtere de fejl med momsen, som Ib, jeg selv (via en kundes regnskab), og uden tvivl mange andre iværksættere har oplevet med Billy's Billing. Jeg har desværre endnu ikke selv haft tid (grundet travlhed med kunders årsopgørelser) til at kigge på denne opdatering, og vurdere på, om den løser de tidligere identificerede problemer i Billy's Billing.

Ib har oplevet, at han har anvendt et system, som ikke kunne holde korrekt styr på momsen, og han fik heldigvis en revisor til at kigge regnskabet igennem inden årsregnskabet, og de fik derefter i fællesskab flyttet hans regnskab over i et andet system, som kunne håndtere momsen korrekt.

Billy's Billing har erkendt disse problemer med momsen, og har derfor (for omkring 12 dage siden) lanceret den opdateringspakke, som skulle løse problemerne.

Til Ib's forsvar kan man godt sige, at opdateringen er kommet meget sent, da der er tale om at Billy's Billing blev lanceret for omkring 1 år siden (jeg har ikke styr på den korrekte dato for lanceringen). I omkring 1 år er der altså en masse iværksættere, som ikke har haft mulighed for at føre et korrekt regnskab med Billy's Billing.

MEN... alt dette burde være fortid, da Billy's Billing, jo netop har lanceret en opdatering til systemet. Jeg har (som nævnt) ikke personligt testet om opdateringen rent faktisk løser problemerne, men det må vi antage at den gør.

Idéen bag systemet Billy's Billing er faktisk rigtig god, så jeg er helt enig med Sebastian i, at vi skal påpege problemer med systemet, så folkene bag kan få udviklet et godt/endnu bedre produkt.

Jeg forstår dog 100% de frustrationer, som Ib har været igennem, og faktisk bør Sebastian og folkene bag Billy's Billing give en undskyldning til både Ib og de mange andre iværksættere, som har oplevet fejl med momsen. En undskyldning for det dårlige system, som (forhåbentlig) nu kan anvendes uden problemer.

Problemerne med Billy's Billing burde ligge i fortiden, og derfor giver det ingen mening at diskutere problemer, som burde være løst nu.

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:57

Hej Martin

Tak for din kommentar. Det er fedt at du går så meget op i Billy. Det sætter vi pris på herfra.

Jeg må lige slå fast, at der ikke har været tale om en fejl. Der har været en begrænsning i de tal en revisor har kunnet trække ud af systemet. Det er selvfølgelig helt fair at du og andre ikke ønskede jer at benytte programmet pga. denne feature. Men hvis der havde været tale om en konkret fejl, der gjorde at nogle af vores brugere skulle genindtaste 447 bilag, så havde vi naturligvis rettet den for længe siden.

Alle Billy-brugere har et korrekt regnskab, og alle kan, efter revisoropdateringen, trække de tal ud, som du taler om.

Sebastian

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 20:31

Man skulle tro vi fik rabatter eller rede penge for at anbefalde BillysBilling! :)

Jeg er 100% glad kunde og af alle de systemer jeg har prøvet er BB intuitivt og let at tilgå.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:52

No Billys Billing

Vrøvl og sludder.

I benægter hårdt alle fejl i jeres system. Så hvad hjælper det at kontakte jeres supportafdeling.

Læs også videre på http://www.trustpilot.dk/review/billysbilling.dk

Jeg har selv efter instruktion af min revisor (denne godkendt revisor og stats.aut.) Måttet genindtaste det antal bilag som jeg tidligere har oplyst.

Den virkelige og sande historie har jeg forsøgt at fremstille. Men risikoen at den bliver slettet af Amino er høj.

Og selv på Tokes ekpertblog på Amino kan jeg ikke komme til orde. Uden at der bliver omskrevet og mit sidste indlæg er helt blevet slettet.

Endvidere kan jeg sidde og se på at der bliver givet negative karakterer på bloggen og på nogle af mine endnu bestående indlæg. Ja ligesom i de tidligere østlande. Ytringsfrihed er også en ”by i Rusland” når det gælder kritik af Billys Billing. Fordi så er det æreskrænkende og irrelevante kommentarer fra min side.

Men så må jeg fortælle min historie og historik et andet sted ????

Det er vel rimelig man kommer til orde, når man fra Billys Billing til højre og venstre fortæller hvor genial systemet er .

Og er det ikke det - så er der noget galt med en der skal taste tæt ved 500 bilag ind på ny i et andet system.

Og hvis revisor ikke kan forstå det, må han have en revisoropdatering.

Hvorfor kom I først med jeres påståede korrekte revisor opdateringen ultimo juni ?

Viste I ikke at mange havde afslutning den 1. juli ?

Da Amino jo skal være et rart sted og være,  det synes jeg også, så ”skidt med”, at man som bruger køber "katten i sækken.”

"Jeg har tidligere på Amino påpeget det uheldige i at nogle ubegrænset får lov og promote sig 

http://www.amino.dk/blogs/ib_abildgard_rd__mal/archive/2010/07/16/r-229-dgiverer-og-konsulenter-fra-amino.aspx

Om de så kalder sig Pink Markering, Green Business House eller Billys Billing eller noget helt fjerde er sådan set ligegyldigt ?

Sagen er den at Amino bruges som platform. Og netop herinde læste jeg også om alle Billys herligheder.  Og på den måde rettede henvendelse i håbet om, at få styr på det regnskabsmæssige. Men altså forgæves og da jeg tilhører jeres brugergruppe, var forventningerne desværre høje.

Så fremadrettet skal jeg nok ikke hente hjælpen på Amino

Jeres produkt var i hvertfald noget L... før jeres påståede revisoropdatering ultimo juni måned.

For øvrigt et tidspunkt der var "masser af tid" til eksperimenter m.m. for en selvstændig der skulle aflevere . Og revisor skulle jo også have lidt tid. Så ca. 3 uger forinden var det vel rimeligt at aflevere Billys regnskabs materiale?  Årsregnskabet skulle jo endeligt afleveres den 1. juli 2012. Så gav Skat efterfølgende et par dages mere frist. Og for øvrigt da man købte for ca. ½ år siden skulle "varen" da ikke havde været i orden ?

Og hvad med forudgående momsregnskab ?

Hvad hjælper det at man skal kontakte jeres supportafdeling ? Når I benægter fejl i regnskabet ?

For øvrigt har min nuværende revisor forsøgt og komme i kontakt med jeres her på "falderebet". Dog forgæves.

Nu er det udarbejdet og afleveret til SKAT, uden Billys hjælp.

Hilsen fra en forhenværende bruger af Billys Billing

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:57

slettet

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:02

Kan man egentlig bruge tysk kontoplan til billys billing?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)