Billys Billing
Vrøvl og sludder.
I benægter hårdt alle fejl i jeres system. Så hvad hjælper det at kontakte jeres supportafdeling.
Læs også videre på http://www.trustpilot.dk/review/billysbilling.dk
Jeg har selv efter instruktion af min revisor (denne godkendt revisor og stats.aut.) Måttet genindtaste det antal bilag som jeg tidligere har oplyst.
Den virkelige og sande historie har jeg forsøgt at fremstille. Men risikoen at den bliver slettet af Amino er høj.
Og selv på Tokes ekpertblog på Amino kan jeg ikke komme til orde. Uden at der bliver omskrevet og mit sidste indlæg er helt blevet slettet.
Endvidere kan jeg sidde og se på at der bliver givet negative karakterer på bloggen og på nogle af mine endnu bestående indlæg. Ja ligesom i de tidligere østlande. Ytringsfrihed er også en ”by i Rusland” når det gælder kritik af Billys Billing. Fordi så er det æreskrænkende og irrelevante kommentarer fra min side.
Men så må jeg fortælle min historie og historik et andet sted ????
Det er vel rimelig man kommer til orde, når man fra Billys Billing til højre og venstre fortæller hvor genial systemet er .
Og er det ikke det - så er der noget galt med en der skal taste tæt ved 500 bilag ind på ny i et andet system.
Og hvis revisor ikke kan forstå det, må han have en revisoropdatering.
Hvorfor kom I først med jeres påståede korrekte revisor opdateringen ultimo juni ?
Viste I ikke at mange havde afslutning den 1. juli ?
Da Amino jo skal være et rart sted og være, det synes jeg også, så ”skidt med”, at man som bruger køber "katten i sækken.”
"Jeg har tidligere på Amino påpeget det uheldige i at nogle ubegrænset får lov og promote sig
http://www.amino.dk/blogs/ib_abildgard_rd__mal/archive/2010/07/16/r-229-dgiverer-og-konsulenter-fra-amino.aspx
Om de så kalder sig Pink Markering, Green Business House eller Billys Billing eller noget helt fjerde er sådan set ligegyldigt ?
Sagen er den at Amino bruges som platform. Og netop herinde læste jeg også om alle Billys herligheder. Og på den måde rettede henvendelse i håbet om, at få styr på det regnskabsmæssige. Men altså forgæves og da jeg tilhører jeres brugergruppe, var forventningerne desværre høje.
Så fremadrettet skal jeg nok ikke hente hjælpen på Amino
Jeres produkt var i hvertfald noget L... før jeres påståede revisoropdatering ultimo juni måned.
For øvrigt et tidspunkt der var "masser af tid" til eksperimenter m.m. for en selvstændig der skulle aflevere . Og revisor skulle jo også have lidt tid. Så ca. 3 uger forinden var det vel rimeligt at aflevere Billys regnskabs materiale? Årsregnskabet skulle jo endeligt afleveres den 1. juli 2012. Så gav Skat efterfølgende et par dages mere frist. Og for øvrigt da man købte for ca. ½ år siden skulle "varen" da ikke havde været i orden ?
Og hvad med forudgående momsregnskab ?
Hvad hjælper det at man skal kontakte jeres supportafdeling ? Når I benægter fejl i regnskabet ?
For øvrigt har min nuværende revisor forsøgt og komme i kontakt med jeres her på "falderebet". Dog forgæves.
Nu er det udarbejdet og afleveret til SKAT, uden Billys hjælp.
Hilsen fra en forhenværende bruger af Billys Billing
Ib Abildgaard
Råd & Mal