Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spread spreadshirt.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Bay:

Hørt - jeg går til en webdesigner - hvad vil det koste at få integreret en spreadshirtbutik på eget site? nogen ide om det? skal jo lige vide, hvad der skal ligges til side...

Nu ved jeg ikke lige hvordan at spreadshirt fungere, men jeg går ud fra at de har en API eller lign. Hvorfor er det vigtigt for dig at systemmet er hos spreadshirt?

Jeg ville forslå løsninger som magento, men igen - jeg kender ikke til spreadshirt, så jeg ved ikke om eventuelle moduller er lavet.

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen med at det er igennem spreadshirt er at det er spreadshirt, der trykker og leverer t-shirts til kunderne - de står også for kundeservice og kvalitetstjek - jeg skal bare oploade mine designs, vælge produkt og placering af motiv, så sørger spreadshirt for resten, når jeg har fastsat provition. det vil sige at jeg kun skal beskæftige mig med det jeg er god til - at designe. det er grunden til at jeg ønsker deres modul. 

Medejer af Pineswine Clothing I/S: www.pineswine.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Tilbyder spreadshirt ikke at sælge dit tøj gennem deres website? Så skal du nemlig ikke tænke på markedsføring - hvilket jeg kan se som den smarteste startløsning :-)

Tilmeldt 22. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

En gratis mulighed for at øge kendskabet til din shop, er på Facebook....

Prøv f.eks. at poste en kort beskrivelse af din shop + link med billede, inde på forskellige facebook-sider/grupper

som har medlemmer der     -med en vis sandsynlighed-       kan være interesserede i din shop.

For at finde frem til oplagte sider/grupper, skriver du blot  "t-shirt",  "t-shirt med tryk/print", "køb/sælg tøj", "techno", "trance" eller lign.  i søgefeltet...

Og nu du er igang, så lav også din egen facebook side for din shop -det tager ikke mere end 5 min.

"Del" siden med alle dine facebookvenner og bed dem om at gøre deres venner opmærksom på din Facebookside.

Det kan også være en god idé at oprette en konkurrence på facebooksiden; Skriv f.eks. at du trækker lod om en gratis t-shirt, når din siden er nået op på x-antal medlemmer...

Håber du kan bruge mit lille input!

Ps, Hvordan designer du dine t-shirts inde på Spreadshirt? 

-Uploader du motiverne fra din computer, eller bruger du de motiver spreadshirt stiller til rådighed??

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thoroee.

Dine input er rigtig brugbare og dejligt konkrete. Jeg har en FB siden, men har ikke markedsført den så aktivt, men de ting du kommer med virker som en rigtig fed ide - jeg takker.

Den måde jeg designer på er først håndskitse efterfulgt af mange timer i inkscape :) jeg vil KUN have mine egne designs i min egen shop, selvom der er mange gode motiver til rådighed.

Medejer af Pineswine Clothing I/S: www.pineswine.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)