Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spread spreadshirt.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg har nu langt om længe fået oprettet mig en spreadshirt webbutik - jeg er igang med en anden virksomhed, men de designs jeg synes er fede synes gruppen ikke er fede og derfor ville jeg jo stadig gerne tjene på mine designs, hvis folk lige som jeg selv synes om dem.

http://mrbay.spreadshirt.dk/

Nu er jeg så kommet til det punkt, hvor siden skal markedsføres, men jeg er lidt bekymret for at den virker uproffessionel, da det jo er en spreadshirt webshop skabelon, hvad siger i? skal jeg bare give den gas med markedsføring? og hvordan gør jeg det bedst?.

De bedste hilsner fra Daniel.

Medejer af Pineswine Clothing I/S: www.pineswine.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Personligt ville jeg ikke handle i shoppen grundet at den for mig virker, som du selv siger for uprofessionel. Genovervej dit farvevalg til nogle meget mere lyse farver - eventuelt få en webdesigner på opgaven.

Derudover så er jeg i tvivl hvad du mener med "markedsføring". Taler du om bannerreklamer, SEO eller noget helt tredje ?

Hvis du taler om søgemaskineoptimering er det jo aldrig for tidligt at gå i gang.

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for feedback. jeg har mulighed for at ændre farve :) og tænker både lidt SEO, men mest annoncering på sociale netværk og flyeromdeling.

Medejer af Pineswine Clothing I/S: www.pineswine.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Daniel,

Altså hvis du kun har de 8 produkter på din webshop, tvivler jeg på at du vil få et overskud ved markedsføring på nuværende tidspunkt.

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg har lyttet - webshoppen er nu i lyse farver og der er en del flere produkter - tak for dine indspark.

Medejer af Pineswine Clothing I/S: www.pineswine.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

For mig virker hjemmesiden stadig for mørk og sløset. især når man så klikker på "Kasse"-fanen, hvor at man for alvor kommer hen til nogle mere indbydende farver.

Det kunne også være smart at få et logo ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

få webshoppen på dit eget domæne til at starte med lige den over i CMS system der er blandt andet prestashop og mange flere

når du er færdig med en flot webshop begynder du på markedsføring

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror faktisk at det er en rigtig god ide - er lige ved at sætte mig ind i iFrames eller, hvad det nu kaldes, så selve shopmodulet kan overføres til en mere lækker indpakning...

Medejer af Pineswine Clothing I/S: www.pineswine.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Er du ved at sætte dig ind i Iframes? Iframes hører til det forrige årtusinde og kan hæmme dine muligheder for at ranke i søgemaskinerne. Hvis du er seriøs omkring projektet, synes jeg du skal hive fat i en prof for at være sikker på at få det bedste resultat :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hørt - jeg går til en webdesigner - hvad vil det koste at få integreret en spreadshirtbutik på eget site? nogen ide om det? skal jo lige vide, hvad der skal ligges til side...

Medejer af Pineswine Clothing I/S: www.pineswine.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)