I fangede ikke mig!
Lige så snart man går igang med at læse hvad den her side handler om, så skifter flashbanneret, til et andet billede, og man er ivrig efter at se, hvad det nye billede viser deroppe. Der kom ca. 4 billeder inden jeg tog mig sammen til at ignorere flashbanneret, og læse mere på siden. Men indtil da, stod min læsning stille.
Jeg syntes der mangler noget til at fange mine øjne, udover det flashbanner
Hvad har I på tapetet?
Hvad tilbyder den her side...? Der går for lang tid, inden det går op for mig.
I vil have folk skal kontakte jer! Så lav et kontaktfelt i midten af siden!
I har samme titler på alle sider. De skal være forskellige, og fortælle i store træk, hvad der står på den omhandlende side. Første ord er det vigtigste! Altså ikke start med jeres navn, men med et ord, som I mener folk søger efter for at finde jeres produkt/serviceydelse.
Hvilke områder i landet operere I i..? Jeg fangede den ikke lige.
Der står "produkter" og der komme én drop down frem...!? Måske "Produktet" var mere sigende!?
Under registrering i venstre side, står der;
Registrering
"Er det første gang du besøger Champions of 2morrow og har du fået en log-ind kode? Klik her!"
Hvis det er første gang man besøger siden, kan man så have et login nummer? Den er lidt misvisende syntes jeg.
Fortæl evt. at I er 14 mennesker som brænder for motion på flere forskellige måder, og som gerne kommer ud og holder de ansatte i hånden under træning, eller sådan noget.

Siden loadede meget langsomt ind. Måske pga. store billeder.
Er der ikke en fejl i "Forside" knappen? Syntes F ser lidt mærkelig ud.
Det var lige lidt fra mig ;-)
Dbh
Michael Haahr
Maler-maling.dk