Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd/ideer til vores nye hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Formålet er at fange brugeren og i sidste ende at kontakte os for at få booket et møde.

Vores produkt rummer så meget mere, og vi vil ikke afsløre alle de banebrydende ideer online - så uden at gå for meget i dybden 

www.championsof2morrow.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:33

god ide i skriver jeres cvr nummer i fodnoten på siden og samme på kontakt siden

ens titler hele siden lav alle undersider unikke med meget mere sigende titler

husk social medier på siden såsom google plus og facebook er noget der giver noget retur igen.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:54

I fangede ikke mig!

Lige så snart man går igang med at læse hvad den her side handler om, så skifter flashbanneret, til et andet billede, og man er ivrig efter at se, hvad det nye billede viser deroppe. Der kom ca. 4 billeder inden jeg tog mig sammen til at ignorere flashbanneret, og læse mere på siden. Men indtil da, stod min læsning stille.

Jeg syntes der mangler noget til at fange mine øjne, udover det flashbanner Stick out tongue Hvad har I på tapetet?

Hvad tilbyder den her side...? Der går for lang tid, inden det går op for mig.

I vil have folk skal kontakte jer! Så lav et kontaktfelt i midten af siden!

I har samme titler på alle sider. De skal være forskellige, og fortælle i store træk, hvad der står på den omhandlende side. Første ord er det vigtigste! Altså ikke start med jeres navn, men med et ord, som I mener folk søger efter for at finde jeres produkt/serviceydelse.

Hvilke områder i landet operere I i..? Jeg fangede den ikke lige.

Der står "produkter" og der komme én drop down frem...!? Måske "Produktet" var mere sigende!?

Under registrering i venstre side, står der;

Registrering

"Er det første gang du besøger Champions of 2morrow og har du fået en log-ind kode? Klik her!"

Hvis det er første gang man besøger siden, kan man så have et login nummer? Den er lidt misvisende syntes jeg.

Fortæl evt. at I er 14 mennesker som brænder for motion på flere forskellige måder, og som gerne kommer ud og holder de ansatte i hånden under træning, eller sådan noget. Yes Wink

Siden loadede meget langsomt ind. Måske pga. store billeder.

Er der ikke en fejl i "Forside" knappen? Syntes F ser lidt mærkelig ud.

Det var lige lidt fra mig ;-)

Dbh

Michael Haahr
Maler-maling.dk 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 00:03

Hej med jer.

Først vil jeg faktisk sige at det er en pæn, overskuelig og egentlig indbydende side, jeg er ikke i tvivl om at der står en virksomhed bag.

Men for at holde os til formålet med denne feedback, som I ønsker i forhold til hvordan siden "sælger" varen for jer, så synes jeg faktisk at den fortæller for meget. Der er bestemt ikke noget forkert i at fortælle alle de gode ting som I kan og jeg forstår godt at når det handler om motion, er det ofte en hobby, der er blevet til en virksomhed og derfor et emne man selv er helt vild med at tale om. Men skal formålet ikke være at trække kunder til, som gerne vil have mere ud af sig selv?

Jeg kunne godt tænke mig at siden gav mig lidt mere "blod på tanden", jeg bliver aldrig rigtig motiveret til at tage kontakt til jer for at høre mere. I fortæller at jeres koncept er unikt og der er mange der har stor glæde af det osv. men aldrig rigtigt noget der stiller mig i tvivl om, om jeg får det maksimale ud af min egen træning eller om jeg måske kunne få mere værdi i mine medarbejdere.

Jeg ville prøve at finde en løsning i teksten på siden, der motiverer eller provokerer (på den gode måde) til aktivt at bede jer om at ringe. Så altså teksterne og indholdet skal være mere udfordrende og stå lidt skarpere på jeres kernemarked.

Fra Langå
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 08:18

Hejsa,

Super FED idé, vil helt sikkert være hooked på det, hvis det skete på min arbejdsplads :-D

DOG synes jeg ikke at hjemmesiden fanger mig, idet jeg træder ind på siden sker der en million ting for mine øjne, faktisk så mange, at jeg ville forlade siden igen, hvis jeg bare søgte igennem www.google.dk.

Umiddelbart kan jeg ikke ud fra titlen på hjemmesiden se, at det er virksomhedstræning, derfor vil jeg foreslå, at I laver en slags introvideo på 2 minutter (MAX) hvor I forklarer hvad I kan. Oftes er det virale sjovere at hører på, end at sidde og læse så meget tekst. I har selvfølgelig mange videoer på siden, jeg synes bare det forvirrer at indenfor en øjn-linie på fem cm kan jeg se tre videoer og hvilken en fanger mig? Ingen af dem. Derfor meget bedre at lave én video som ligger på forsiden.

Dernæst er det vigtigt, at fastlægge, som Mikael gør, hav altid CVR nummeret synligt vist og specielt når i henvender Jer til B2B, netop fordi at det er et tillidselement for alle. Vises CVR nummeret ikke, kan det inddirekte betyde, at I ikke har lyst til at vise det også flyver tankerne ellers omkring hvor høj validiteten af Jeres side reelt er.

Ydermere så plejer menuen at skulle afspejle alt information på side, sådan at den fungere som en slags disposition for hvad siden indeholder og her mangler jeg nogle elementer, fordi siden er FYLDT med gode ting og sager: de er bare ikke markeret i menuen.

Jeg håber du kan bruge lidt af dette.

Held og lykke med siden, igen rigtig fed idé Yes

Venlig hilsen

Malene Dokkedahl Olesen

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:42

Fin hjemmeside, men hold da op det er svært, at læse teksten med det baggrundsbillede - måtte kopier det over i word....

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:34

Vi takker for de mange bud på vores hjemmeside. Og sjovt hvordan en side kan opfattes så forskelligt.

God pointe med vores login-oplysninger. Det er en portal for vores kunder - men det kan vel godt fremgå. 

Vi kan godt se jeres pointer, og har også forsøgt at rette ind - så der nu kun er en enkelt video og generelt mindre tekst. Vi tror selv på at videoer - både længere og kortere er en god ide, så vi er igang med at lave en videodatabase, hvor de linker til hinanden. 

Referencer fra de kunder vi allerede har overvejer vi også at lægge ind, så vores side virker mere professionel.

I skal alle have tak for den tid i tog/tager - og bud modtages fortsat gerne:)

Vh. www.championsof2morrow.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)