Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed-back søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 92
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at starte som foredragsholder.

Derfor vil jeg blive glad for at høre om den efterfølgende tekst, kan bruges som reklame?

Jeg vil blive glad for din konstruktive kritik.

På forhånd tak, til alle der svarer.

Med venlig hilsen

Joan

"Få besøg af foredragsholder: Sygeplejerske Joan Mønster Jørgensen fra Joans Booty-school..

Nyd et foredrag om sund livsstil og og hvordan man kan gå fra usund til sund livsstil uden træningsskader og store afsavn.

Foredraget er krydret med en god portion humor, fordi det ikke behøver, at være kedeligt, at ændre livsstil!

Er du løbet træt i slankeræset?

Er slankekuren blevet sur og kedelig?

Trænger du og dine venner/kolleger til lidt humor i hverdagen eller på kuren.

Så bestil et besøg af en booty-konsulent.

Foredraget hedder:

"UPS, jeg er fed! Ja og hvad så!"

Et muntert foredrag om livet som fed og kampen for, at blive bare lidt tyndere.
Hvad virker og hvad virker ikke?

Alle slanketips der fremkommer under showet virker....

Bestil allerede i dag.

Joans Booty-school kommer i hele landet.

Bestil foredraget på tlf: 61899899"

Kosmovej V/Joan Mønster Jørgensen. Fasanvej 26 3200 Helsinge. Tlf 61899899 E-mail: kosmovej@gmail.com
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 21:25

Joan Jørgensen:
Nyd et foredrag om sund livsstil

Jeg tror jeg som læser, ville foretrække ordet Oplev i stedet for Nyd.

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 21:38

ok. det tror jeg du har ret i

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:21

"UPS, jeg er fed! Ja og hvad så? "

"Få besøg af foredragsholder: Sygeplejerske Joan Mønster Jørgensen fra Joans Booty-school..

Oplev et muntert foredrag om livet som fed, kampen for at blive bare lidt tyndere og om hvordan man kan gå fra en usund til en sund livsstil uden træningsskader og store afsavn.

Foredraget er krydret med en god portion humor, fordi det ikke behøver, være kedeligt, at ændre livsstil!

Så hvis du og dine kolleger er løbet træt i slankeræset, og slankekure føles sure og kedelige, så bestil et besøg af en booty konsulent og få lidt humor til hverdagen og kuren oveni. 

Få styr på hvad der virker,, og hvad der ikke virker. Alle slanketips der fremkommer under showet virker.

Joans Booty-school kommer i hele landet, så bestil allerede i dag på tlf: 61899899

Jeg syntes der var lidt gentagelser, og tingene stod i en lidt forkert rækkefølge Jeg ville have skrevet det som ovenstående :-) Jeg syntes foredrags titlen, er rigtig god, så den burde stå øverst, lgesom det at det er et muntert foredrag, skal stå øverst, så man får lyst til at læse videre :-) Håber du kan bruge det til noget

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 22:08

tak for god konstruktiv feed-back.

Dine ændringsforslag lyder godt.

Hilsen

Joan

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:47

Hej Joan:)

Hvad med Jørgensens booty-school i stedet for Joans booty-school:) Tror jeg ville lyde bedre:)

Jeg ville måske også gribe et an lidt anderledes:) Send mig endelig en privat besked, og så kan jeg for sjov prøve at lave en lille omskrivning af det:) Bare så du kan se hvordan man også kan lave det:) Og jeg tager selvfølgelig ikke noget for det! Bare i tilfælde af at du skulle tro at jeg havde en skummel bagtanke eller sådan noget;)

Vh. Jennifer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)