Jeg vil gerne skifte arbejdspladsen ved stuebordet herhjemme ud med en café el.l., for at få nogle nye rammer, og færre ting der kan virke distraherende.
Men så kom jeg i tanke om, at jeg formodentlig skal bruge noget internet til lidt research indimellem. Og da jeg ikke ejer et stks. mobil bredbånd, så ville jeg høre, om i kender til nogle café kæder, eller andre hyggelige steder, hvor der er fri internetadgang?
Altså - du kunne jo prøve MacDonalds, der er da fri internet? ;-) Måske er det dog en smule distraherende at sidde der ;-)
Jeg ville altså nok overveje, at investere i mobiltbredbånd. Det fungere og du kan få det til en billig penge rigtig tit. Telia.dk har nogle gode tilbud en gang i mellem.
Jeg købte selv 4G bredbånd hos Telia.dk. Der fik jeg modemmet til 0 kr (værdi af 400 kr. tror jeg nok).
Det var måske lidt et sidespor og overhovedet ikke det du ledte efter, men nu fik du lige et skud fra mig ;)
Altså - du kunne jo prøve MacDonalds, der er da fri internet? ;-) Måske er det dog en smule distraherende at sidde der ;-)
Jeg ville altså nok overveje, at investere i mobiltbredbånd. Det fungere og du kan få det til en billig penge rigtig tit. Telia.dk har nogle gode tilbud en gang i mellem.
Jeg købte selv 4G bredbånd hos Telia.dk. Der fik jeg modemmet til 0 kr (værdi af 400 kr. tror jeg nok).
Det var måske lidt et sidespor og overhovedet ikke det du ledte efter, men nu fik du lige et skud fra mig ;)
Haha, ja, det fandt jeg også lige ud af for et par minutter siden. Dog tror jeg, som du selv siger, at man nemt kan blive distraheret der. Og nok ikke de bedse koncetrationsmuligheder.
At investere i et mobilt bredbånd er selvfølgelig ikke nogen dårlig idé. Jeg vil prøve at kigge lidt på priserne, og se om det er noget for mig. Tak for det
Jeg har selv prøvet at måtte arbejde fra div. cafeer og kaffebarer, da jeg lige var flyttet til Berlin. I en måned var jeg uden internet, men måtte alligevel forbi Starbucks for at klare noget arbejde.
Det var noget nær umuligt, da der netop var enormt mange distraherende fænomener der. F.eks. den bebumsede tjener, der vimser rundt og prøver at stjæle min kaffekop eller gruppen af højlydte franskmænd.
Forstår ærlig talt ikke, hvorfor du vil sidde og arbejde seriøst fra et mere eller mindre befolket og travlt sted?
Så forresten lige Thorborgs nye video. Tror ærlig talt, at det vil være bedre for dig at finde noget mobilt bredbånd og tage computeren (hvis den har et godt batteri) med på skovtur eller lignende. Det tror jeg er mere givende, men alle er jo forskellige, så måske blomstrer din kreativitet bedst på en café
Jeg har selv prøvet at måtte arbejde fra div. cafeer og kaffebarer, da jeg lige var flyttet til Berlin. I en måned var jeg uden internet, men måtte alligevel forbi Starbucks for at klare noget arbejde.
Det var noget nær umuligt, da der netop var enormt mange distraherende fænomener der. F.eks. den bebumsede tjener, der vimser rundt og prøver at stjæle min kaffekop eller gruppen af højlydte franskmænd.
Forstår ærlig talt ikke, hvorfor du vil sidde og arbejde seriøst fra et mere eller mindre befolket og travlt sted?
Så forresten lige Thorborgs nye video. Tror ærlig talt, at det vil være bedre for dig at finde noget mobilt bredbånd og tage computeren (hvis den har et godt batteri) med på skovtur eller lignende. Det tror jeg er mere givende, men alle er jo forskellige, så måske blomstrer din kreativitet bedst på en café
What da fuuuckz, Kfons?
Jamen det kan sgu godt være du har ret. Umiddelbart havde jeg bare fået et godt billede ind i hovedet af, hvor fredeligt og hyggeligt der måtte være på en lille café en solrig hverdags formiddag, uden for mange mennesker. Men jeg er dog også helt klart frisk på at tage ud i det blå (kun med klipklapper...).
Angående sådan et mobilt bredbånd - hvor meget svarer alt det data så til? Hvor mange mb bruger man på at hente en Youtube video, eller logge en gang på Facebook? Ville 500 mb være nok til at researche et par gange om ugen?