Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hyggelig café med fri internet

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lokale bibliotek har med garanti gratis wifi og billig kaffe. Jeg vil fx tro der sidder mange kommende iværksættere og arbejder på Københavns billigste kontorhotel på Hovedbiblioteket i Krystalgade. Desværre er den gamle og billige cafe (med god espresso kaffe) udskiftet med en smart, men dyr, hipster cafe. Jeg gidder generelt ikke sidde og arbejde på cafeer i protest mod deres kaffepriser som med mit forbrug ville ende på adskillige tusind kroner om måneden! Baresso er dog ok hvis du kan få en af deres meget få rigtige lænestole. 1 kop kaffe hver anden time bør være husleje nok.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 23:21

Jeg må ikke lige citere, men...

Det er da også en fed tanke, helt sikkert.

Ang. mobilt bredbånd, så brugte jeg sidste efterår min iPhone som primære internet. Det kan ikke anbefales som primært internet, men det gik dog alligevel udmærket den måneds tid det stod på og hvis du blot vil bruge det, når du er væk fra hjemmet, kan det måske være en løsning. Jeg havde Telia og selvom jeg var online hele dagen, fik jeg aldrig brugt mine 10gb pr måned. 

Vil dog anbefale dig lige at teste, hvor godt din computer og en iPhone-forbindelse spiller sammen, så du ikke spilder pengene og ender op med en fed mobil og noget forfærdeligt langsomt net på din computer :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 11:20

Sander:
Angående sådan et mobilt bredbånd - hvor meget svarer alt det data så til? Hvor mange mb bruger man på at hente en Youtube video, eller logge en gang på Facebook? Ville 500 mb være nok til at researche et par gange om ugen?

Jeg er ret sikker på, at hvis du køber 500 mb, så kan du gøre rigeligt af alle de ting. Hvis du går ind på Telia.dk her: http://telia.dk/mobiltbredbaand/abonnement

Der kan du se, hvad det er beregnet til, omkring E-mail osv. :-) Surfing, Facebook osv. Og jeg tror faktisk, at hvis du bruger de 500 mb, så koster det ikke ekstra, men de sætter bare hastigheden ned :-) Jeg har selv den med 500 mb til 49 kr./mdr :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 11:21

Føns:
Vil dog anbefale dig lige at teste, hvor godt din computer og en iPhone-forbindelse spiller sammen, så du ikke spilder pengene og ender op med en fed mobil og noget forfærdeligt langsomt net på din computer :)

Han har vidst ikke nogen iPhone, men blot en gammel Samsung ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:25

her er en hyggelige cafe med fri internet i københavn http://www.thelaundromatcafe.com/da/om-laundromat-cafe

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 17:35

Føns:

Jeg må ikke lige citere, men...

Det er da også en fed tanke, helt sikkert.

Ang. mobilt bredbånd, så brugte jeg sidste efterår min iPhone som primære internet. Det kan ikke anbefales som primært internet, men det gik dog alligevel udmærket den måneds tid det stod på og hvis du blot vil bruge det, når du er væk fra hjemmet, kan det måske være en løsning. Jeg havde Telia og selvom jeg var online hele dagen, fik jeg aldrig brugt mine 10gb pr måned. 

Som jeg skrev tidligere, så er jeg desværre ikke den heldige ejer af en smartphone af nogen art. Det skal der så småt spares op til her i løbet af de næste par måneder Skype-Wink

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 17:36

Sebastian K. Sørensen:

Sander:
Angående sådan et mobilt bredbånd - hvor meget svarer alt det data så til? Hvor mange mb bruger man på at hente en Youtube video, eller logge en gang på Facebook? Ville 500 mb være nok til at researche et par gange om ugen?

Jeg er ret sikker på, at hvis du køber 500 mb, så kan du gøre rigeligt af alle de ting. Hvis du går ind på Telia.dk her: http://telia.dk/mobiltbredbaand/abonnement

Der kan du se, hvad det er beregnet til, omkring E-mail osv. :-) Surfing, Facebook osv. Og jeg tror faktisk, at hvis du bruger de 500 mb, så koster det ikke ekstra, men de sætter bare hastigheden ned :-) Jeg har selv den med 500 mb til 49 kr./mdr :) 

Aaah, smart Skype-Wink

Umiddelbart virker Telia ogå til at være dem med det hurtigste internet, så det er jo bare en fordel. Jeg vil kigge nærmere på den 49 kr / måned deal, og evt. bestille den i nærmeste fremtid. Skype-Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:40

jeg har også telia.dk det er lynhurtigt internet i byen det hurtigste der findes , de bedste at vælge , vil jeg mene til mobil interne Big Smile

Desuden københavn hoved bibliotek har gratis internet og rigtigt mange gode side pladser og en okay cafe

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:36

Mikael christiansen:

jeg har også telia.dk det er lynhurtigt internet i byen det hurtigste der findes , de bedste at vælge , vil jeg mene til mobil interne Big Smile

Desuden københavn hoved bibliotek har gratis internet og rigtigt mange gode side pladser og en okay cafe

Fantastisk Mikael! Så vil jeg helt klart foretrække at investere i et Telia bredbånd Skype-Wink

Tak for lokationerne derudover Skype-Smile

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)