Tænkte der muligvis kunne være en ung gut herinde der kunne være interesseret i at anmelde mobiltelefoner for mobilabonnementpriser.dk?
Hver anmeldelse skal ca. være 1000 ord. Der skal laves mange, så der er gode penge at tjene.
Pris per anmeldelse kan diskuteres og kommer meget an på kvalitet. Skriv gerne til os enten her i tråden eller på mail@pricebook.dk hvis du er interesseret.
Mvh.
Simon Juhl
Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk
Jeg kunne meget vel også være interesseret i, at anmelde mobiltelefoner! Jeg har altid interesseret mig for elektronik, og det ville falde mig naturligt ind, at skulle skrive om det også :)! Jeg har skrevet tekster for folk før, og der var ingen ting at komme efter han svarede: ''Det er lige som jeg har forventet!'' Så kan det jo heller ikke blive bedre ;)!
Jeg er selv en ung gut på 15 år, og jeg føler mig alligevel som en der er ældre da jeg har en bred viden indenfor en masse ting! Så skrive endelig en PM til mig så kan vi tage den derfra, eller send mig en mail med oplysninger på:
Nej slet ikke - Mente det jo bare som om det var dig der havde sendt Simon et godt tilbud og det ikke var SImon som havde skrevet at han ville sende et godt tilbud :)