Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dyrere og dyrere...??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede en Adwords-kampagne for et par måneder siden, og siden er mine søgeord steget voldsomt i pris... De startede med at koste 4-5 kr pr stk, men nu er enkelte helt oppe i 16-20 kr pr stk - noget af en stigning på to måneder!!

Jeg er klar over, at jeg kan sætte et maxbeløb pr. klik, men det går vel ud over min placering?

Hvad bør jeg gøre, og hvad er årsagen til de voldsomme stigninger?

Mvh

Henrik

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej henrik

Hvordan er kvalitetsresulatet på dine søgeord?
Og hvor høj er din CTR? (click through rate)
Disse to kan nemlig spille ind på din pris, da google går efter at tjene mest muligt.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Behandlingshypnose

google.com  vil have flere penge til sig selv  -  der er jo økonomisk krise :-.)

/(Nikolas D

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

www.seo-danmark.dk:

Hej Behandlingshypnose

google.com  vil have flere penge til sig selv  -  der er jo økonomisk krise :-.)

/(Nikolas D

Sludder!

Hvorfor tror du at det hedder "bud"?

Er det så også derfor tingene inde på Qxl/Ebay stiger i pris?

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hver gang der søges på et af dine søgeord, indgår det i en auktion blandt alle kvalificerede annoncører, der byder på dette ord.

Der er flere scenarier der spiller ind på prisen, og nævnt er allerede din quality score og din ctr. Hvis prisen stiger så meget, som her beskrevet, gætter jeg på at konkurrencen er hård eller er blevet øget. det betyder en højere budpris, men også en hårdere kamp om klikkene, hvilket igen kan betyde lavere ctr og dermed højere klikpris.

For at dæmme op for dette, så sørg for at byde på longtail keywords og exact match (det er billigere), og sorter irrelevante visninger af dine annoncer fra med negative søgeord. Sørg desuden for at din annonce placeres synligt med attraktivt budskab - det giver ctr og dermed lavere klikpris. Dette kan være en vanskelig øvelse, hvis du først er ned med dårlig Quality Score, men et forsøg værd.

Vh

Ruth

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjek disse 2 links omkring dine søgeords konkurrenceevne i forhold til dine konkurrenter.

http://adwords-da.blogspot.dk/2012/05/opna-bedre-beslutningstagning-med-den.html

http://support.google.com/adwords/bin/answer.py?hl=da&hlrm=en&answer=2579754

Ved en så markant stigning af CPC ville jeg ringe Google og bede om en forklaring og gode råd. De er efterhånden blevet ganske fornuftige og dygtige i deres support, så du kan helt sikkert få noget gratis og kvalificeret hjælp og svar.

Google DK support - 7012 1511

Med venlig hilsen

Johannes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)