Fik Side du har dig, men når jeg trykker på et ur på forsiden sker der intet (er på mobilen) jeg skal trykke for produkter før jeg kan se et ur.
Jeg vil gerne ku komme direkte til uret fra billedet på forsiden.
Istedet for at bruge 3 klik på at få et ur i kurven ku det være lækkert at kunne få uret i kurven fra produkt siden (kun 2 klik til køb)
Jeg ville ønske en flot grøn i øje faldne køb nu knap istedet for den lidt mere neutrale sorte (svær at se på mobilen)
Husk på 20% af internet brugere surfer med mobilen som det primære redskab.
Jesper Krogfelt
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
jeg tror før jeg har skrevet cvr nummer men det betyder rigtigt meget for troværdigheden af siden.
husk desuden social medier hele siden igennem at få likes undersider produkter anbefales kan give nogle ekstra salg da man kan se hvilken produkter kunder anbefaler
google plus social medier er vokset rigtigt stort i flere lande nu og derfor er det kun spørgsmål om tid før dansker virkelig vil bruge så få det på siden , er står en del om det i dette her blogindlæg http://www.concept-i.dk/blog/google-plus-guide.html
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg tror, at nogle kunder gerne vil vide, hvor lang leveringstid der er?
PS: har ikke fulgt med i tidligere tråd, men jeg vil anbefale jer at få læst korrektur inden i launcher. Stavefejl på forsiden gør at man hopper ud med det samme. Det er heller ikke særligt intuitivt at gennemskue at der er flere fotos af samme produkt.
(Jeg ved godt, de er under "Produkter", men hvorfor skal jeg lede efter det link - og hvorfor hedder det "Produkter" og ikke noget andet som fx. "Elegante ure" eller noget andet sexet/beskrivende? Ost bliver jo heller ikke markedsført som "syrnet mælk", men som Klovborg og smør(bart) ikke som "Fedt i papkarton", men som Kærgården.)
Jeg har også svært ved at finde ud af, hvad jeg skal, når jeg kommer ind på shoppen. Der er ikke rigtig noget der sender mig i retningen af de ting, jeg kan bestille.
Det er nogle gode forslag som er kommet indtil videre, men jeg vil fokusere på check out. For det første kan jeg ikke forstå hvorfor der er mulighed for at vælge andre lande end Danmark, hvis du er på ved til USA er det fedt, men ellers ville jeg fjerne den.
Endelig bliver jeg smidt videre til paypal, på en ekstern side. det skaber forvirring og jeg skal til at tænke.
Prøv at kort processen ned, der er mange tryk og det er en skam.
Det er nogle gode forslag som er kommet indtil videre, men jeg vil fokusere på check out. For det første kan jeg ikke forstå hvorfor der er mulighed for at vælge andre lande end Danmark, hvis du er på ved til USA er det fedt, men ellers ville jeg fjerne den.
Endelig bliver jeg smidt videre til paypal, på en ekstern side. det skaber forvirring og jeg skal til at tænke.
Prøv at kort processen ned, der er mange tryk og det er en skam.
Helt enig, dette øgede vores konvertering ufatteligt meget.
Dog skal du teste hvad der fungerer, og hvad der ikke gør udfra et standpunkt.
Sæt nogle "mål" op i Google Analytics og følg frafaldet i checkout delen, og optimer/split test udfra disse data.
Lad være med at gætte, for så kunne du lige så godt hoppe ned og smide alt på rouletten :-)
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)