Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverterings forslag Webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,
Nu har vi taget jeres kommentarer til os om selve vores side, men vil nu gerne have konverterings eksperterne på banen.

Hvilke ting kan vi gøre for at give vores Webshop en bedre konvertering?

Forslag modtages med en kæmpe tak.
Link til side er i signatur

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 07:47

God morgen :)

Fik Side du har dig, men når jeg trykker på et ur på forsiden sker der intet (er på mobilen) jeg skal trykke for produkter før jeg kan se et ur.
Jeg vil gerne ku komme direkte til uret fra billedet på forsiden.

Istedet for at bruge 3 klik på at få et ur i kurven ku det være lækkert at kunne få uret i kurven fra produkt siden (kun 2 klik til køb)

Jeg ville ønske en flot grøn i øje faldne køb nu knap istedet for den lidt mere neutrale sorte (svær at se på mobilen)
Husk på 20% af internet brugere surfer med mobilen som det primære redskab.

Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 09:08

Hej.

1) indsæt cvr i bunden af side, kontakt-os side

2) Mere tydelig fragtpris (det står på de fleste side, men kan være svært at se mellem det andet tekst)

3) Grøn læg-i-kurv knap + "gå-til-bestilling"

Vh

Casper Harlev

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 16. Aug 11
Skrevet kl. 10:03

Tak for det- andre forslag?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:18

jeg tror før jeg har skrevet cvr nummer men det betyder rigtigt meget for troværdigheden af siden.

husk desuden social medier hele siden igennem at få likes undersider produkter anbefales kan give nogle ekstra salg da man kan se hvilken produkter kunder anbefaler

google plus social medier er vokset rigtigt stort i flere lande nu og derfor er det kun spørgsmål om tid før dansker virkelig vil bruge så få det på siden , er står en del om det i dette her blog indlæg http://www.concept-i.dk/blog/google-plus-guide.html

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 10:49

Jeg tror, at nogle kunder gerne vil vide, hvor lang leveringstid der er?

PS: har ikke fulgt med i tidligere tråd, men jeg vil anbefale jer at få læst korrektur inden i launcher. Stavefejl på forsiden gør at man hopper ud med det samme. Det er heller ikke særligt intuitivt at gennemskue at der er flere fotos af samme produkt.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:07

Hvor er urene henne?

(Jeg ved godt, de er under "Produkter", men hvorfor skal jeg lede efter det link - og hvorfor hedder det "Produkter" og ikke noget andet som fx. "Elegante ure" eller noget andet sexet/beskrivende? Ost bliver jo heller ikke markedsført som "syrnet mælk", men som Klovborg og smør(bart) ikke som "Fedt i papkarton", men som Kærgården.)

Jeg har også svært ved at finde ud af, hvad jeg skal, når jeg kommer ind på shoppen. Der er ikke rigtig noget der sender mig i retningen af de ting, jeg kan bestille.

Tilmeldt 16. Aug 11
Skrevet kl. 13:50

Super gode points i har, mange gange tak for det.

Fra Glostrup
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Fra  shipbeat.com Skrevet kl. 14:04

Hej 

Det er nogle gode forslag som er kommet indtil videre, men jeg vil fokusere på check out. For det første kan jeg ikke forstå hvorfor der er mulighed for at vælge andre lande end Danmark, hvis du er på ved til USA er det fedt, men ellers ville jeg fjerne den. 

Endelig bliver jeg smidt videre til paypal, på en ekstern side. det skaber forvirring og jeg skal til at tænke. 

Prøv at kort processen ned, der er mange tryk og det er en skam. 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 15:37

Krestian Krogsgaard:

Hej 

Det er nogle gode forslag som er kommet indtil videre, men jeg vil fokusere på check out. For det første kan jeg ikke forstå hvorfor der er mulighed for at vælge andre lande end Danmark, hvis du er på ved til USA er det fedt, men ellers ville jeg fjerne den. 

Endelig bliver jeg smidt videre til paypal, på en ekstern side. det skaber forvirring og jeg skal til at tænke. 

Prøv at kort processen ned, der er mange tryk og det er en skam. 

Helt enig, dette øgede vores konvertering ufatteligt meget.

Dog skal du teste hvad der fungerer, og hvad der ikke gør udfra et standpunkt.

Sæt nogle "mål" op i Google Analytics og følg frafaldet i checkout delen, og optimer/split test udfra disse data.

Lad være med at gætte, for så kunne du lige så godt hoppe ned og smide alt på rouletten :-) 

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)