Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til redigering af Wordpress design?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle af jer der kan hjælpe med et Wordpress design? Så må du/i meget gerne hjælpe mig. Jeg betaler gerne lidt for det, eller kvitterer med en artikel eller to.

Mit problem er at jeg tit har set dette design på en masse hjemmesider. Det er et populært gratis design fra Wordpress, men problemet er bare at når man går ind i et indlæg eller en side, så forsvinder widget-baren. Det har jeg set mange andre sider har rettet om på, og det vil også gerne have rettet op på.

Kan du få widget-baren i højre side frem på indlæg-siderne, og normal-siderne frem? Altså så den er på alle sider? Jeg skal selvfølgelig kunne redigere fra Widgets som jeg normalt gør.

Håber på hjælp, og gerne ret hurtigt, da jeg skal have min side klar indenfor få dage! ;-).

Mvh, Casper Jensen.

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:51

Hvis du sender mig brugernavn og pass så tror jeg at jeg lige kan fixe den

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 00:18

Casper Jensen:
Det er et populært gratis design fra Wordpress

Mener faktisk det er det standard design som følger med, når man har installeret WordPress på sit domæne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:19

Kevin Ørskov:
Mener faktisk det er det standard design som følger med, når man har installeret WordPress på sit domæne

Det er det også, men problemet er at ''Widget''-sidebaren ikke er i indlægs-siderne, men kun på forsiden..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)