Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telesalg af vores virksomhedprodukt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer

ParkMan er en virksomhed, som tilbyder private såvel som virksomheder mulighed for en innovativ og let betaling af kommunal parkering med en smartphone (iPhone og android).

Hvis du vil have et kig, så er vores Web: www.parkmanworld.com

Applikationen kan findes på AppStore og Google play under ParkMan.

Vi har få kort tid siden lanceret vores applikation i København og på Frederiksberg og vil snart udvide med Århus og Randers. Målet for Danmark er naturligvis at være landsdækkende mens vi internationalt er til stede i sverige og finland, med et kontinuerligt mål om ekspansion til flere lande.

Fordelen for virksomheder er:
alle virksomhedens parkeringer bliver faktureret samlet og virksomheden sparer bogføring

Ved hjælp af gps tilbyder vi den nemmeste parkering på markedet med en one touch mulighed. Slut med SMS og område koder etc.

Virksomheden skal ikke betale for overtidsbetaling, men betaler kun for den faktiske tid de parkerer.

Vi ved der er et marked, da vores konkurrent med 10 års eneret på markedet har ca 80000 erhvervskunder. Så hvorfor skal disse skifte til os? Vi opkræver ikke månedlig afgift og er billigere Per parkering. I følge deres egne beregninger over omkostningerne ved deres service, vil vores priser indsat i det regnestykke medføre en besparelse på over 50%.

Nå men denne længere tekst fører frem til det egentlige formål med indlægget. Vi vil meget gerne opstarte telemarketing rettet mod erhvervskunder, da vi mener vi har et produkt der beviseligt er eftertragtet, er billigere og mere innovativt en konkurrentens.

Da vi er en opstartsvirksomhed og som alle andre ikke de store budgetter, leder vi efter freelance sælgere/bureau som kan sælge efter no cure no pay konceptet.

Er du en som kan sende det her koncept afsted eller kender til et godt bureau/kender en, vil vi være rigtigt glade for at høre om det.

Mvh
Dan Høgdall
ParkMan
Fra Holte
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 164
Fra  Birdi - Salgboost - Serviceboost Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan.

Interessant - jeg benytter EasyPark - der skal nok være basis for en konkurrent til dem :-)

Well - no cure no pay lyder smart - men er det sjældent.

Jeg uddyber gerne - men giv mig et kald/mail så hjælper jeg gerne.

L.

LEON BIRDI

www.birdi.dk

Vil du have gratis salgsværktøjer?

Tilmeld dig mit fede nyhedsbrev lige her:

Send mig mail + værktøjer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)