Vi har jo alle så travlt, vi har så travlt at vi nogle gange glemmer at klappe os selv på skulderen for nogle af de ting vi gør i dagligdagen, som er med til at øge vores succes eller chancen for succes.
Derfor synes jeg, at det kunne være spændende at få en tråd igang her, hvor vi delte nogle succeshistorier fra den sidste uges tid.Det behøver ikke være det helt store, såsom dengang vi blev børsnoteret eller dengang vi lancerede det produkt der gav millionoverskuddet. Nej, bare en lille god ting du/I har gjort den sidste uges ellers to ugers tid, som man kan rose sig selv for.
Det er jo også god inspiration for andre at høre nogle positive historier fra det virkelige liv, så vi ikke bare sidder herinde og stiller spørgsmål og svarer på spørgsmål, men så vi også husker at dele vores succes og lytter til andres succes.
Så fortæl hvad I har gjort og hvordan I gjorde det.
Derfor synes jeg, at det kunne være spændende at få en tråd igang her, hvor vi delte nogle succeshistorier fra den sidste uges tid
Hej Eugene,
Vi har en hel kategori til succeshistorier. Den kalder vi Jante-Tæskeren.
Reglerne for den kategori er: Her praler vi uhæmmet af alt det der går os godt i livet. Fyr den af og lad Janteloven få et los i røven!
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Derfor synes jeg, at det kunne være spændende at få en tråd igang her, hvor vi delte nogle succeshistorier fra den sidste uges tid
Hej Eugene,
Vi har en hel kategori til succeshistorier. Den kalder vi Jante-Tæskeren.
Reglerne for den kategori er: Her praler vi uhæmmet af alt det der går os godt i livet. Fyr den af og lad Janteloven få et los i røven!
Dbh. John
Jo det er da rigtigt at vi har Jante-Tæskeren! Men er det ikke kun de store ting der kommer frem der!? ... Jeg er da for eksempel godt tilfreds med at jeg fik opdateret mit budget, og justeret skatteforhold i denne uge, men det er da ikke ligefremt noget jeg mener hører til i Jante-Tæskeren :-)
fik opdateret mit budget, og justeret skatteforhold i denne uge, men det er da ikke ligefremt noget jeg mener hører til i Jante-Tæskeren
men det gør det i en anden debattråd på Danmarks iværksætterforum?
Dette er min personlige holdning. Susseshistorier vedrørende iværksætteri kan inspirere og skabe en "yes we can" stemning. Det er fuldt ud berettiget på Amino, og lad os endelig prale for vildt og klappe os selv på skulderen. Men om man fik slået græsplænen eller fik tømt mail-indbakken er - igen efter min personlige mening - vel knapt så relevant for de mange tusinde iværksættere, der læser med.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
fik opdateret mit budget, og justeret skatteforhold i denne uge, men det er da ikke ligefremt noget jeg mener hører til i Jante-Tæskeren
men det gør det i en anden debattråd på Danmarks iværksætterforum?
Dette er min personlige holdning. Susseshistorier vedrørende iværksætteri kan inspirere og skabe en "yes we can" stemning. Det er fuldt ud berettiget på Amino, og lad os endelig prale for vildt og klappe os selv på skulderen. Men om man fik slået græsplænen eller fik tømt mail-indbakken er - igen efter min personlige mening - vel knapt så relevant for de mange tusinde iværksættere, der læser med.
Dbh. John
Danmarks iværksætterforum? er det eyoung du hentyder til? ;-)
Jeg synes det er nedtrykkende at få sådan en kontrollerende kommentar til et oplæg der prøver at skabe noget positivisme der kan give et ekstra boost til arbejdsiveren! :-S
Jeg er da helt med på at det ikke er nødvendigt at oprette 50 tråde om det samme emne, men i dette tilfælde synes jeg der er andre tråde i spil de sidste par dage, som burde fange din kontrollerende opmærksomhed noget mere!