Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:29
Det er i grunden nogle meget pæne designs. Næsten for pæne. Det virker meget anonymt og kedeligt på mig at træde ind på siden. Lidt som en fjern service, muligvis oversat af en inder fra fransk til dansk for virkeligt at virke uvedkommende.

Sorry - det er min følelse. Designet som sådan er som nævnt pænt nok.

Måske det vil hjælpe med lidt mere spræl..

Vh

Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 11:05
Hej Peter.

Tak for din tilbagemelding.

Nu er det jo kun et oplæg - jeg forventer selv der kommer mere "spræl" og mere info på siden.

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 11:11
Jeg er enig.. Det ligner meget en template, og egentlig ikke et design der er lavet udfra det indhold der skal være på sitet.
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 11:20
Jeg tænker amerikansk template som er oversat til dansk. Alle billederne i toppen er typisk amerikanske, og jeg forbinder ikke siden personlige billeder. Alle billederne er som pbtryk.dk nævner, ALT for pæne. Det er jo prof. billeder som har været igennem hele forløbet inden de kom på, tror ikke at den typiske dansker kører dem en tur igennem Photshop for derefter at uploade dem til sin billedserver. Der skal mere "amatør" og personlighed over sitet og billederne.

Mht. til selve designet, så tænk på at der er flere der bruger 1024x768 opløsning end 800x600 som dit layout er lavet til. Evt. hvis at sitet kan skaleres, så det udnyttes langt bedre for folk med store skærme. Tænker også på ens kartotek med billeder ville være langt mere overskueligt på en større opløsning, end hvis det skal holdes indenfor de rammer der er på dit udkast.

Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com

Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 12:07
OK - fair nok .

Hvis man ser bort fra billederne i toppen, hvad siger I så?

Er det OK logo og OK farver?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 14:29
Synes ikke logoet repræsenterer det har noget med billeder at gøre. Hvorfor ikke lave noget med at ramme eller polaroid billeder eller lign. i logoet? Du vil få bedre respons hvis du sørgede for at man både kan læse og se hvad siden handler om, bare ved at se på logoet.

Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com

Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 17:47
Hej Martin.

Det har min programmør allerede foreslået, men jeg synes ikke selv det er nødvendigt, når logoet hedder myPhoto.

Det var noget helt andet, hvis der var tale et logo/navn, der slet ikke relaterer sig til billeder mv. Når man ser logoet, kan man jo allerede regne ud, at det handler om billeder i eller andet forstand.

Men det er bare min mening.

Uanset hvad, er det super med noget feedback fra jer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)