Oister's support har meget lange ventetider på e-mail-support (ca. 10 arbejdsdage) og lange ventetider på tlf. support (ca. 30 minutter) og korte åbningstider på hverdage. Derfor tager jeg chancen her på amino.dk.
Min virksomhed ønsker mobilt bredbånd fra Oister, men jeg har ikke noget USB-modem. Ifm. sign-up proceduren hos Oister kan jeg ikke se, at Oister tilbyder USB-modem ifm. abonnementet.
Det lader ikke til at det følger med ifm. sign-up proceduren. Kan man få det via Oister?
Så kan jeg se, at Oister pt. kører et tilbud på 6 timers tale og 6GB om måneden til DKK 119,- om måneden. Jeg har pt. det samme abonnement men til DKK 149,- pr. måned.
Skal jeg så opsige det gamle abonnement og tegne et nyt hvis jeg vil have abonnementet til den nye og billigere pris?
Hvis du er kunde hos OiSTER i forvejen, og skal have et nyt mobilabonnement. Så skal du igennem deres kundeservice (Medmindre det kan gøres vha. selvbetjening)
Hvis du IKKE er kunde, så skal du oprette dig, og i forbindelse med oprettelsen udfylde de felter til nummerportabilitet (NP). Så sørger de for at opsige dit abonnement hos din tidligere udbyder, og de tager dit mobilnummer med over.
Hvis du ikke har et modem, så kan du købe ét til 1,- og binde dig for seks måneder hos OiSTER. Hvis du har et modem, så koster det 99,- (For 10gb) om måneden, og uden seks måneders binding.
For at kunne bruge OiSTER Small er det nødvendigt at du enten har en iPad (eller anden tablet), en computer med indbygget modem eller et USB-modem til Mobilt Bredbånd.
På mig virker det som om, at man skal have et USB-modem i forvejen.
Vil jeg senere i bestillingsflowet blive bedt om at tage stilling til om det skal være med eller uden binding?
For at kunne bruge OiSTER Small er det nødvendigt at du enten har en iPad (eller anden tablet), en computer med indbygget modem eller et USB-modem til Mobilt Bredbånd.
På mig virker det som om, at man skal have et USB-modem i forvejen.
Vil jeg senere i bestillingsflowet blive bedt om at tage stilling til om det skal være med eller uden binding?
/Anders
Er det mobiltbredbånd til 39,- om mdr du bestiller? Der skal du have eget modem. Du skal op på den til 99,- førend de tilbyder et modem til 1,- husk at modemet jo også koster dem penge, og de skal hentes et eller andet sted.