Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig linkbuilding pakker sælges - få backlinks

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har allerede solgt nogle pakker af denne service på min hjemmeside, og det er gået vældig fint. Derfor har jeg nu tænkt mig at smide et lille tilbud herind, på Amino.

Jeg vil give dig 100 backlinks for 500 kroner (5,- stykket).
Eller også vil jeg give dig 250 backlinks for 1000 kroner (4,- stykket).

Du kan læse meget mere om mine metoder til hvordan jeg gør det, hvor links er fra, og meget mere. Det kan du gøre ved at smutte forbi min hjemmeside, ved at klikke her.

Mvh, Casper Jensen.

Fra Hellerup
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 36
Fra  baboony.dk Skrevet kl. 00:23

Hej Casper,

Du må gerne sende yderligere info til mig.

Hilsen 

Edin

Billige E-cigaretter, e væsker samt tilbehør til e cigaretter. Klik ind på www.ebakko.dk   Big Smile 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 01:01
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 07:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Respekt for din service. Men nu er link bukling meget mere end blot links. Det handler en en varieret link profil, varierende anker tekster og endelig links fra relevante troværdige sites. Den nye algoritme kigger på spam. Og passer man ikke på, kan mange ens links som kommer ensidige kilder ligefrem bandlyst dit website. Derfor er jeg nok lidt skeptisk overfor din service med mindre du kan dokumentere ovenstående er overholdt.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:44

legebarnet:
Respekt for din service. Men nu er link bukling meget mere end blot links. Det handler en en varieret link profil, varierende anker tekster og endelig links fra relevante troværdige sites. Den nye algoritme kigger på spam. Og passer man ikke på, kan mange ens links som kommer ensidige kilder ligefrem bandlyst dit website. Derfor er jeg nok lidt skeptisk overfor din service med mindre du kan dokumentere ovenstående er overholdt.

Jeg kan godt forstå dig, og jeg ville som website-ejer også selv være lidt skeptisk.

Men som der står på den sider der bliver linket til, så kommer links ikke blot fra linkkataloger. Jeg forsøger at sprede dem så meget som muligt, så det hele bliver varieret. Alle links kommer enten fra aktive blogs, kataloger, eller databaser. Jeg bruger selv de steder hvor jeg vil give links fra, og jeg har kun succes med det.

Ankertekster skal jeg selvfølgelig også bruge, og der kan i også selv vælge op til 3 ankertekster (hvis det ønskes).

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:45
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26

Så er den første pakke røget. 2 tilbage! :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)