Jeg har allerede solgt nogle pakker af denne service på min hjemmeside, og det er gået vældig fint. Derfor har jeg nu tænkt mig at smide et lille tilbud herind, på Amino.
Jeg vil give dig 100 backlinks for 500 kroner (5,- stykket). Eller også vil jeg give dig 250 backlinks for 1000 kroner (4,- stykket).
Du kan læse meget mere om mine metoder til hvordan jeg gør det, hvor links er fra, og meget mere. Det kan du gøre ved at smutte forbi min hjemmeside, ved at klikke her.
Respekt for din service. Men nu er link bukling meget mere end blot links. Det handler en en varieret link profil, varierende anker tekster og endelig links fra relevante troværdige sites. Den nye algoritme kigger på spam. Og passer man ikke på, kan mange ens links som kommer ensidige kilder ligefrem bandlyst dit website. Derfor er jeg nok lidt skeptisk overfor din service med mindre du kan dokumentere ovenstående er overholdt.
Respekt for din service. Men nu er link bukling meget mere end blot links. Det handler en en varieret link profil, varierende anker tekster og endelig links fra relevante troværdige sites. Den nye algoritme kigger på spam. Og passer man ikke på, kan mange ens links som kommer ensidige kilder ligefrem bandlyst dit website. Derfor er jeg nok lidt skeptisk overfor din service med mindre du kan dokumentere ovenstående er overholdt.
Jeg kan godt forstå dig, og jeg ville som website-ejer også selv være lidt skeptisk.
Men som der står på den sider der bliver linket til, så kommer links ikke blot fra linkkataloger. Jeg forsøger at sprede dem så meget som muligt, så det hele bliver varieret. Alle links kommer enten fra aktive blogs, kataloger, eller databaser. Jeg bruger selv de steder hvor jeg vil give links fra, og jeg har kun succes med det.
Ankertekster skal jeg selvfølgelig også bruge, og der kan i også selv vælge op til 3 ankertekster (hvis det ønskes).