Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At importer vare fra Kina

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

jeg vil start et online forretning hvor vil jeg sælge produkter importeret fra Kina.

Skal jeg betale en specielt skat/told for at importere / eller sælge dem til  EU land?, og resten af verden?

Hvilket type fima er de bedre for de slags forretninger?

kender i nogle platform eller systemet hvor man kan har en data base intergreret i online shop, hvor man kan faturerer på den automatisk måde?

kender I nogle Online platform for at lave markedsføring og reklamering til hele verden?

Hvis jeg vil have credit kord betaling service til at sælge (DK, visa, pay pal, osv.) hvad skal jeg lave/have?

Jeg har burg for nogle gratis, eller billige løsninger for at bygge op hjemme side, markedsføring, e-comerce, osv..., må jeg få dine hælp?

På forhånd tak.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:20

Ja undskyld jeg lyder lidt kort fra hovedet. Men du skal overveje om du er på tynd is. Du ved ikke hvordan du kan markedsføre dit produkt, hvilken platform du vil sælge med, hvordan du vil bogføre hmmmm det er sgu op af bakke.

Men

Brug prestashop som webshop

Emoms til bogføring

Google adwords til markedsføring

Ja der er masser af papir arbejde ved i import udenfor eu.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 23:44

oskardpa:

jeg vil start et online forretning hvor vil jeg sælge produkter importeret fra Kina.

Det var da en rigtigt god ide, det gar vi jo aldrig før hørt om at nogen ville gøre!!

oskardpa:
Skal jeg betale en specielt skat/told for at importere / eller sælge dem til  EU land?, og resten af verden

Ja naturligvis skal du betale både told og momns  ..... Det har var omtalt mindst 1000 gange før på  Amino så søg i de gamle indlæg.

Tilmeldt 19. Sep 11
Skrevet kl. 11:21

... tak Ravn for dine komentar..., har du nogle andre spændende ting at skriver for at hælpe mig?

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 13:47
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

oskardpa:

... tak Ravn for dine komentar..., har du nogle andre spændende ting at skriver for at hælpe mig?

Velbekomme !  Men du kunne jo kigge på mine mange tidligere indlæg.

Det virker ret hovedløs og useriøst det du har gang.  Havde du gidet at kigge i gamle indlæg havde du fundet svar på stort det alt hvad du spørger om.

Ravn

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:58

Giver Ravn 100%. I virkeligheden er selve platformen, markedsføringen mm ikke din største problem. Du skal allerførst være knivskarp på, hvordan du vil håndtere det at købe i Kina.

Som min gamle chef sagde; det er sgu ikke noget problem at finde noget i Kina og købe. Nej problemerne opstår først når du har købt dem. Her får du udfordringer med reklamationer, ting der ikke stemmer overens med det du bestilte, 3 mdrs forsinkelse fra du bestiller til du har det på dit lager, dygtige konkurrenter, told papirer, skat der gerne vil kigge med på alt du importerer og ikke mindst alt du sender afsted.

Der er så mega mange ting du skal være 100 meter mester i, at jeg vil vædde med du knækker halsen - hvis du allerede nu ikke formår at søge i gamle indlæg - som Ravn siger.

Det er mega meget op af bakke.

men men men

hvis du er i starten af din research, er det da helt ok. Men skal du tages seriøst herinde, så forsøg at finde noget info først og så spørge bagefter.
Vi er mange der gerne vil hjælpe dig. Men vi gider altså ikke forklare helt fra Adam & Eva og frem til idag.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Tilmeldt 19. Sep 11
Skrevet kl. 14:41

Tak igen til begge to. Jeg har fået samples, og er godkend. Nu skal jeg købe 1500 pcs. Jeg modtage dem om 10 dage, Og start at sælge. Det mangler nogle detalje med website, online betaling, Jeg skal få svar fra DBIS for det.
Jeg skal start med markedsføring, og ja, jeg vide godt om google adwords, men vil jeg gerne høre andre muligheder, ideer.
Der er nogle ting some jeg skal lave "step by step", og derfor jeres hjælp er vigtig!
Kan i gåde lide sports? Har en iPhone? Måske er i interessere at 'support' your colours i løbet af EM og OL!!
Her i har min mail: oskardepablo@gmail.com
Mange tak igen.
MVH

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 14:49

Hvilke produkter er du ude efter?

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 16:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

oskardpa:
Jeg har fået samples, og er godkend. Nu skal jeg købe 1500 pcs. Jeg modtage dem om 10 dage, Og start at sælge.

Du er dælme godt nok useriøs, så sent som i går spurgte du til om du skulle betale told og moms ved import - Har du virkeligt ikke en gang undersøgt det før du får vare hjem -- Så er man efter min mening dummere en politiet tillader!

Ravn

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 17:10

Ravn:

oskardpa:
Jeg har fået samples, og er godkend. Nu skal jeg købe 1500 pcs. Jeg modtage dem om 10 dage, Og start at sælge.

Du er dælme godt nok useriøs, så sent som i går spurgte du til om du skulle betale told og moms ved import - Har du virkeligt ikke en gang undersøgt det før du får vare hjem -- Så er man efter min mening dummere en politiet tillader!

Ravn

Har du noget personligt imod trådstarteren siden du går over i den tone? Jeg er da helt enig i, at han kunne være mere forberedt, men hvis du ikke har noget at give, så lad være med at ytre dig. Det du skriver der hjælper ham i hvert fald ikke.

Mennesker er også forskellige. Nogen kaster sig hovedløst ud i projekter (og nogen får succes), mens andre gennemtænker hver eneste detalje (og nogen af dem får også succes).

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)