Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At importer vare fra Kina

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12911
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim Løvgaard:

Har du noget personligt imod trådstarteren siden du går over i den tone? Jeg er da helt enig i, at han kunne være mere forberedt, men hvis du ikke har noget at give, så lad være med at ytre dig. Det du skriver der hjælper ham i hvert fald ikke.

Nej absolut  intet personligt.

Men der må da være grænser for hvor mange gange amino brugerne skal svare på de samme indlæg hovedløse indlæg, fra folk der ikke gjodt sig den mindste ulejlighed for at kigge gamle indlæg igennem eller undersøge sagen på anden måde.

Mvh

Ravn

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Joachim Løvgaard:

Har du noget personligt imod trådstarteren siden du går over i den tone? Jeg er da helt enig i, at han kunne være mere forberedt, men hvis du ikke har noget at give, så lad være med at ytre dig. Det du skriver der hjælper ham i hvert fald ikke.

Nej absolut  intet personligt.

Men der må da være grænser for hvor mange gange amino brugerne skal svare på de samme indlæg hovedløse indlæg, fra folk der ikke gjodt sig den mindste ulejlighed for at kigge gamle indlæg igennem eller undersøge sagen på anden måde.

Mvh

Ravn

Jeg er sådan set enig, men jeg tror umiddelbart man ville hjælpe ham mere, hvis man så lige hjalp ham bare lidt på vej. F.eks. ved at linke til de omtalte indlæg eller lave en søgning for ham på Google...

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)