Kære Amino'er Jeg går og overvejer at lave en hjemmeside, som jeg tror ville kunne blive en succes, med det rette held og den rette markedsføring. Jeg ved præcis, hvordan jeg vil have hjemmesiden til at se ud, men mit problem er, at jeg ikke ved noget som helst om at lave/programmere en hjemmeside, så den bliver som jeg vil have den. |
Hjælp til programmering af hjemmeside
- 1
http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor.
Send gerne en mail med lidt yderligere detaljer og dine idéer. Vi vil så kontakte dig med et prisforslag. Med venlig hilsen Emil M. Frandsen Eos Web |
Hej Henrik, Jeg har opbygget flere hjemmesider helt fra bunden jeg jeg kan sagtens være dig behjælpelig med opgaven. Dog kan jeg ikke se om du forventer gratis arbejde, på den måde du formulerer dig på :-) |
Hej Henrik ! Vi er ved at få lavet en ny hjemmeside ved Swifthosting hvor de står for alt programering samt design. De er virkelig billige og dygtig så jeg vil anbefale dig at tage et på deres hjemmeside. Evt. kan du sende dem en mail på : sune@swifthosting.dk web: http://swifthosting.dk |
Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland
Hvis du ønsker en professionel løsning, hvor du dagligt kan få hjælp, så synes jeg du skal kontakte www.orango.nu Vi har ofte leveret løsninger hvor kunden i forvejen har udarbejdet designet og ønsker designet integreret til et Open Source CMS som f.eks Wordpress eller Jomla. Det er ganske uforpligtende at få et tilbud fra os, send gerne en mail til jm@orango.nu |
Jeg vil anbefale dig at bruge nogle af de gratis CMS systemer som f.eks wordpress,drupal,magento,joomla,prestashop osv På den måde skal du ikke opfinde den dybe tallerken og du kan måske nøjes med at betale for opsætning og installation således du ikke skal betale for en masse dyre programmeringstimer, et cms system er også meget nemt at vedligeholde til daglig. Ellers god fornøjelse med det. Mvh Frank |
Officewarrior.dk Mens Accessories
Hej Henrik Den tror jeg godt vi kan løfte - jeg er programmør og har en markedsføringsøkonom ansat der ved alt om hvordan man skal opbygge en side |