Hej Amino! |
Hvor skal vi se? :-)
Jonas
Hej Amino! |
Hvor skal vi se? :-) |
Som sådan er siden helt fin, enkel og brugervenlig. Men i og med at i beskæftiger jer med film og foto ville jeg nok forvente lidt mere "lir" på siden. Hvad med nogle store flotte billeder, som via glidende/fadende overgange skifter i en rotation? I skal nok også lige tænke over SEO. Her tænker jeg primært på jeres titler og intern likstruktur, hvor sidstnævnte næsten ik' er eksisterende. Mvh. Daniel |
Desuden er det et must at have CVR på siden, for troværdighedens skyld. hvis I da har et firma? |
Det er ikke helt korrekt. Det er korrekt at det forstærker troværdigheden, endnu mere. Men at det er et must ligefrem er synd at kalde det. On-topic |
Som jeg skriver er det naturligvis også kun hvis de HAR en virksomhed at det skal med. "must" er måske et stort ord, men selvfølgelig skal man skrive sit CVR nummer hvis man er i besiddelse af et sådant. Hvilket jeg formoder ud fra deres aktiver: "Bag vores showroom og kontor finder du vores headshot studie. Det er her vi blandt andet skyder headshots og videointerviews. Har vi behov for mere plads har vi også et 80m2 stort lokale med port tilrådighed." |
Helt ok - Det var heller ikke ondt ment! |
Hey En lille kommentar: Efter at have klikket lidt rundt, blev jeg var interesseret i hvor I holdt til. Første kig var i bunden af den side jeg tilfældigt stod på... Dernæst klikkede jeg på FORSIDE for at se adressen i bunden... Så klikkede jeg på KONTAKT og først da, fandt jeg jeres adresse gemt blandt andet tekst... Hvis en potentiel kunde får lyst til at ringe til jer, bør der være et absolut minimum af klik, før kontaktoplysningerne findes. Jeg foreslår at I skriver navn, adr og tlf i bunden af hver side. God fornøjelse! Vh Brian |
Rigtig mange tak for de gode svar! CVR og adresse oplysninger kommer i bunden af hele siden hurtigst muligt! Linkstrukturen havde jeg faktisk ikke tænkt over men prøver at sætte mig ind i det og får det fixet. Logo'et er en del af vores nye logo - ellers tak :) Angående Lir har vi nogenlunde bevidst valgt at holde det sådan her. Vi ønsker en lidt bedre måde at præsentere vores arbejde men vi skal have en programmør indover så snart pengene er der.
|