Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyd os ned! Den ultimative test af vores foto website

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Vi er 2 der i et års tid stille og roligt har arbejdet på at starte vores fotostudie op - nu har vi, næsten, slået dørene op.
Vi har længe arbejdet på vores webside som er bygget i wordpress og her den anden dag fik de sidste ændringer på plads + nyt logo.

Jeg vil rigtig gerne høre hvad i syntes om siden. Ris/Ros, ideer og kommentar. Kom med det hele!

Alle der kommer med feedback modtager en PB med 5 sprøde baggrunde til computeren!

www.spotshot.nu

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 18:46

Hvor skal vi se? :-)

Jonas

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 19:12

Som sådan er siden helt fin, enkel og brugervenlig.

Men i og med at i beskæftiger jer med film og foto ville jeg nok forvente lidt mere "lir" på siden.

Hvad med nogle store flotte billeder, som via glidende/fadende overgange skifter i en rotation?

I skal nok også lige tænke over SEO. Her tænker jeg primært på jeres titler og intern likstruktur, hvor sidstnævnte næsten ik' er eksisterende.

Mvh.

Daniel

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 19:14

Desuden er det et must at have CVR på siden, for troværdighedens skyld. hvis I da har et firma?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:21

Daniel Beldring:

Desuden er det et must at have CVR på siden

Det er ikke helt korrekt. Det er korrekt at det forstærker troværdigheden, endnu mere. Men at det er et must ligefrem er synd at kalde det.
- Du må tjene op til 50.000 kr - hvor du i øvrigt selv bestemmer inden du rammer beløbet om du vil CVR-registreres.

- Det er sjovt som mange påpeger at dette er et must.

On-topic

Lasse: Jeg synes siden er rigtig fin.
- Dog har jeg et par rettelser.

Få ændret url-strukturen - PT. er det den standarde indstilling i bruger i WP - Det bør i ændre til rene url'er af seo-mæssige grunde.

Hvad angår jeres logo synes jeg personligt det er lidt kedeligt - Det kunne godt spices lidt op - Det kan jeg hjælpe med.

Derudover bør i linke sætninger "få et gratis tilbud" - på Os & studiet siden, så den linker over til en kontakt formular. 
Der er stavebum i denne sætning på priser & kontakt Men bare rolig! Vi stopper ikke før vi er tilfredse. UANSET hvilket tilbud vi har givet! Vi skal ændres til i (Går jeg udfra) ?

Ellers en fin side - i har lavet nogle fede film Yes 

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 20:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som jeg skriver er det naturligvis også kun hvis de HAR en virksomhed at det skal med.

"must" er måske et stort ord, men selvfølgelig skal man skrive sit CVR nummer hvis man er i besiddelse af et sådant.

Hvilket jeg formoder ud fra deres aktiver:

"Bag vores showroom og kontor finder du vores headshot studie. Det er her vi blandt andet skyder headshots og videointerviews. Har vi behov for mere plads har vi også et 80m2 stort lokale med port tilrådighed."

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt ok - Det var heller ikke ondt ment!
- Jeg læste det bare som at det var et noget man skulle have - Det beklager jeg Wink 

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 20:34

Hey

En lille kommentar: Efter at have klikket lidt rundt, blev jeg var interesseret i hvor I holdt til. Første kig var i bunden af den side jeg tilfældigt stod på... Dernæst klikkede jeg på FORSIDE for at se adressen i bunden... Så klikkede jeg på KONTAKT og først da, fandt jeg jeres adresse gemt blandt andet tekst...

Hvis en potentiel kunde får lyst til at ringe til jer, bør der være et absolut minimum af klik, før kontaktoplysningerne findes. Jeg foreslår at I skriver navn, adr og tlf i bunden af hver side.

God fornøjelse!

Vh Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44

Rigtig mange tak for de gode svar! CVR og adresse oplysninger kommer i bunden af hele siden hurtigst muligt!

Linkstrukturen havde jeg faktisk ikke tænkt over men prøver at sætte mig ind i det og får det fixet.

Logo'et er en del af vores nye logo - ellers tak :)

Angående Lir har vi nogenlunde bevidst valgt at holde det sådan her. Vi ønsker en lidt bedre måde at præsentere vores arbejde men vi skal have en programmør indover så snart pengene er der.

Jeg smutter på en forlænget weekend tur nu her. Så snart jeg er tilbage, tirsdag kommer der et par baggrunde mod jer! Mange tak for hjælpen!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)