Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyd os ned! Den ultimative test af vores foto website

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

forsiden havde jeg lagt i banner flotte glidende billeder der vises

jeg savner flere billeder og videoer på siden, men det kommer vel en del mere i den kommende tid .

cvr nummer i fodnoten på siden og op øverste på kontakt siden så man kan se i er en virksomhed det giver lige troværdigheden et ekstra gear.

husk de social medier på siden især google plus og facebook er godt at have så folk  kan give en likes og plusser .

titlen husk udnyt den bedre der kan vises op til 70 tegn på google og der sådan set alle sider kun 2 ord i titlen så der kan klart sættes nogle ekstra ord ind der siger mere om hver enkle side på din hjemmeside.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36

Hej alle! Rigtig mange tak for hjælpen. Jeg har finpudset et par af de detaljer som i kom med. Vi mangler dog stadig at få lidt mere video og foto online men som mikael også nævnte så kommer det i den nærmeste fremtid.

Jeg har sendt en PB til jer alle med et link til 5 baggrunde, Håber i kan bruge dem!

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 15:39

Umiddelbart vil jeg, nu I er en fotoside, foretrække at billederne er i fokus - og teksten kan så være som supplement; evt. som en del af et billede.

Ellers en ganske fin side.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:15

Lasse Bartholin:

Hej alle! Rigtig mange tak for hjælpen. Jeg har finpudset et par af de detaljer som i kom med. Vi mangler dog stadig at få lidt mere video og foto online men som mikael også nævnte så kommer det i den nærmeste fremtid.

Jeg har sendt en PB til jer alle med et link til 5 baggrunde, Håber i kan bruge dem!

linket virker ikke du tilsendte mig , men jeg frem til siden forbedres held og lykke med projektet Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)