Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Links mellem egne sider

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at være færdig med en oversat kopi til uk af min danske side. Jeg vil så lave nogle links fra min danske side, som har pagerank 24, for at komme op i google på min engelske side. Hvordan gør jeg dette optimalt?
1. Skal jeg lave et link fra dk forsiden til uk underside? ( nogen snakker om man skal linke dybt)
2. Er det nok at bruge et billed/knap som link eller tæller dette mindre?
3. Hvor mange links giver mening?
Håber der er nogen der har et svar.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 19:44

Den normale metode ville være at smide et footerlink fra den danske til den engelske og omvendt. 

Det er dog ikke ved hjælp af hverken et eller flere links fra din danske side, at du får skudt din engelske version afsted. Du kan sikkert få den indekseret ved hjælp af linket fra den danske side, men linket skal du placere for brugervenlighed - i forhold til SEO er det andre faktorer, der skal hjælpe dig frem. 

Og selvom jeg ikke har noget til at backe det up, så går jeg kraftigt ud fra af et tekstlink er "bedre" end et billedlink af den simple grund, at du med tekstlinket kan skrive en ankertekst. Alt-tekst eller ej.  :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lærling:
som har pagerank 24,

PR 24? Damm må jeg få et link med? ;-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 20:43

Er også klar på et link fra en PR24 :-)

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 03:19

Cap'n Halfdan Timm:
Og selvom jeg ikke har noget til at backe det up, så går jeg kraftigt ud fra af et tekstlink er "bedre" end et billedlink af den simple grund, at du med tekstlinket kan skrive en ankertekst. Alt-tekst eller ej.  :-)

Jeg backer up her! Tekstlinks er LANGT bedre end billedelinks, det er flere gange vist.

Flere links vil ikke hjælpe dig, så jeg vil egentlig bare anbefale dig at lave et links i din footer, og evt. fra om os siden til din engelske side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:10

Der er flere spekulationer om at google penguin blandt andet går efter, og straffer sider med samme ejer som linker til hinanden på en unaturlig måde. Uden at have sat mig super meget ind i det, så ville jeg dog være lidt forsigtig med at overdrive den gensidige linkbuilding mellem de 2 sider.

Mit råd ville være at du lavede et link i din hovedmenu til den anden side, og ikke lavede flere links end det. Jeg ville dog kun gøre dette hvis de 2 sider faktisk er den samme side, blot for forskellige sprog.

Du kunne jo på den engelske side lave et link i menuen som hed. "Dansk version" og på den danske et link i menuen som hed "english version" Evt med et lille flag ved siden af dit link så brugeren der ikke læser det modsatte sprog forstår at der er tale om en anden sprog version af siden.

På denne måde vil alle dine sider have et links til den anden, men på en naturlig og god måde, da jeg er ret sikker på der er stor forskel på at linke fra en sides indhold, og så på at linke fra en menu.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 16:59

Jeg tror at det han mener når han siger pr 24, er at den svinger imellem 2 og 4. Meeen det er jo også  bare min mening :-)

Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 07:02

Ja pr mellem 2-4. Tak for de mange gode svar. Jeg er ikke så vild med at få linket i menuen, så jeg prøver at ligge den i footer. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)