Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Farvede kasser.......

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 43
Fra  gastrofood Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer
Jeg sidder og støvsuger nettet for tilbud på farvede papkasser - allerhelst grønne, men det er ikke absolut et must. Jeg har fundet et sted med sorte papkasser.

Jeg skal sælge mit produkt - som skal pakkes i en kasse og en alm brun skal det helst ikke være. Grunden er, at emballagen skal appelere til børn og sammen med stickers, så er farven vigtig!

Har I nogle gode bud / nogle referencer som I kan anbefale som I har handlet med før?

God (regnvejrs-)dag derude!
René S
Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 14:10

René Stormbach:
Jeg sidder og støvsuger nettet for tilbud på farvede papkasser [...] Har I nogle gode bud / nogle referencer som I kan anbefale som I har handlet med før?

Hej René

Jeg har ganske vist aldrig handlet med ham og kender ham ikke - men for nogle dage siden, var der en anden Amino, som spurgte om feedback på ideen om at åbne en papkasse/æske fabrik.

Se hans indlæg her

...måske han kan hjælpe dig med den emballage, du behøver? Smile

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 16:48

Hej Rene,

Jeg ved ikke om det er vores sorte papkasser du har set? I toppen af hjemmesiden kan du bestille en gratis emballage vareprøve, hvis du kunne tænke dig at se dem.

Vi kan sagtens lave kasser i forskellige farver, emn det kræver desværre et vist oplag for at få dem produceret, ihvertfald hvis prisen skal holde sig på det rigtige niveau. Hvis det er almindelige foldekasser (standard kasse hvor man lukker med tape i top og bund) er det min 500 - og for udstandsede kasser, som feks postæskerne (hvor man folder dem i ét stykke) er det min 1000 stk for at lave en produktion.

Prisen vil være højere end standardkasserne - hvis vi skal ned i samme priser som feks de sorte, vil det være 3000-5000 stk du skal købe, afhængigt af størrelsen.

Det eneste andet sted jeg har set farvede kasser er i Tyskland, hvor et firma (jeg kan ikke huske hvad de hedder) har sælger kasser i en helt forfærdelig gul farve som har samme farve som deres eget logo.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 83
Fra  Emballage Bureauet Skrevet kl. 14:30

Hej René Kan du sige noget om hvor stor kassen skal være og om den skal bruges direkte til forsendelse eller om den kommer i en post pose eller andet? Hvad skal der i emballagen / hvad skal emballagen holde til? Hvor mange skal du bruge?

Så kan jeg fortælle præsis hvor du bør gå hen...

Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)