Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor fejler mit Analytics?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har længe haft en Analytics konto sat op hvortil der er et par sider oprettet, men er egentlig ret træt af, at det aldrig synes at fungere korrekt. Nogle gange kan jeg logge ind og se at der gennem perioden, ikke rigtig har været nogle besøgende, mens den andre gange, viser et mere korrekt antal (jf. 2 andre statistik systemer). Har egentlig aldrig rigtig fundet ud af hvad det kan skyldes - har forsøgt at indsætte ny kode nogle gange og Analytics kommer tilbage med, at koden er korrekt installeret og er registreret, men det synes aldrig rigtig at afhjælpe problemet.

Prøvede lige at logge ind og ganske som forventet, ser jeg kun nedenstående:

Det viser langt fra det reelle besøgstal der har været i den pågældende periode - derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er nogen herinde som kan fortælle mig, hvad der kan være galt? Ville jo være rart om jeg endeligt, kunne få det til at fungere korrekt Big Smile

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu formoder jeg, at det er blogtrend.dk der er tale om, er det korrekt?

I så fald, så er din analytiskode placeret nederst i kildekoden, og den asynkrone kode du bruger, skal være placeret lige inden </head>, så den bør du flytte.

Derudover, så er din analyticskode indkapslet i to sæt <script type="text/javascript"></script> hvis man kigger i kildekoden.

Jeg ved ikke om det vil løse det, men det kunne du jo starte med :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)