Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min webshop for kedelig til dig?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke rigtig noget der skiller sig ud. Menuen er hvid, baggrunden på indholdet er hvidt.
Måske kunne du lave en anden menu? Måske lave forskellige baggrunde på produkterne (1. har hvid baggrund, 2. er lysegrå, 3. er hvid osv.).

Du mangler også en titel på forsiden, kan jeg se.

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 12:37

Helt sikkert, jeg vll prøve at få noget mere "liv" på siden, ved at få nogle farver på i stedet for det hele skal stå så sterilt.

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 14:16

Tak for alle de gode råd, jeg har nu prøvet implementerer nogen af dem, dog er jeg langt fra færdig endnu, og yderligere kritik ønskes gerne. :)

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 14:48

Hej

Jeg synes faktisk, det ville være synd at sætte flere farver på baggrunden. Du har masser af farver på urene (de er faktisk ret flotte), og det er dem, der skal fange opmærksomheden. Hvis du begynder at sætte en masse farver på baggrunden, bliver det uroligt, og baggrunden og varerne vil konkurrere om opmærksomheden, og det er jo ikke meningen.

Jeg har ikke problemer med at læse prisen, men du kan overveje, om dit interne produktnummer (jeg går ud fra, at det er det, der fremgår som overskrift på det enkelte ur), skal fylde så meget. Kan du ikke give dem navne i stedet?

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 15:04

Kirsten E:
om dit interne produktnummer (jeg går ud fra, at det er det, der fremgår som overskrift på det enkelte ur)

Faktisk er det navnene på urerne. :)

Hej Kirsten, jeg er helt enig i det med baggrunden, og den bliver også holdt som den er nu.
Jeg har allerede arbejdet med priserne, så er nok derfor de er mere tydelige for dig - så det er jo godt nok at det jeg har ændret har hjulpet lidt. :)

Jeg mangler bare lige det afgørende som gør at du går fra du synes de er flotte til at du tænker jeg må da eje sådan et. :)

// Bo

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:12

Hej Bo

Jeg synes, at det er nogle rigtig flotte ure, men det er nok ikke lige min stil. Jeg er den lykkelige ejer af et Rado Cerix (versionen med diamant-ramme). Det fik jeg i fødselsdagsgave på et tidspunkt, efter det havde stået på min ønskeliste i en del år Smile

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 15:19

Nåh ja det kan jeg godt se, er en lidt anden boldgade end den min butik er i :)

// Bo

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)