Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min webshop for kedelig til dig?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa aminoer, nu har jeg været med til at give masser af feedback til mange andre brugere herinde.
Jeg har overtaget en webshop i februar, og lad mig bare sige indtil videre har det ikke været nogen overskudsforretning.

Ofte sidder man jo og stirrer sig blind på sine egne ting, så jeg vil egentligt gerne høre jeres mening om min shop.- hvor skal jeg bruge mange resurser på at optimerer og hvor klare min side sig okay?

Siden er bygget i shopify, ville oprindeligt have flyttet den til magento, men grundet andet arbejde er tiden simpelthen udeblevet. :(
Jeg har selvfølgelig mine ideer til hvad der kan være galt, men vil gerne høre hvad andre folk synes.

Siden som jeg gerne vil bede jer om at kigge på er Noontime.dk

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 01:40

Hej Bo.

Her er lidt kritik fra mig :)

1) Kan faktisk godt lide din webshop, dog aller øverst på siden, så alle de forskellige farver deroppe synes jeg er unødvendige, hvorfor er de der? Synes det ser lidt spøjst ud.

2) Tager du kun imod Dankort? Umiddelbart tror jeg det ville være en fordel, at modtage internationale kort på din webshop. Næsten 40% af mine kunder benytter sig af Visa Debit, Mastercard osv.

3) Din teskt f.eks under "Spørgsmål og svar" den synes jeg virker lidt roddet og svær at læse. Måske var det en ide at gøre Overskriften en smulle sort og lige nenden under, skrive den tekst der høre til, istedet for at lave alle de mellemrum imellem de forskellige svar. De ser roddet ud i mine øjne :)

4) Din ure er meget faverige og dette synes jeg også dine knapper skal være. Istedet for en grå kedelige "læg i indkøbskurv" knap, så ændre farven til Grøn, Orange eller lig.n. Og hertil synes jeg også du skulle ændre navnet til "læg i kurv" men det selvfølgelig en smagssag.

Ellers synes jeg sitet er meget stilrent, med flotte produkt billeder.

Held og lykke med shoppen

/Martin

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 08:45

Hej Martin,

Tak for kritikken, de øverste farver er der fordi det er Noon Copenhagens kendemærke.
Kan godt se hvad du mener, men har bare ikke haft pengene til at oprette de internationale betalingskort endnu.

Jeg har slet ikke tænkt på at call to action knapperne skulle være meget mere "tryk på mig"-agtige, nu er de bare implementeret i designet.

Tak for lækker kritik, og teksten skal jeg også få kigget på, det er jo super vigtigt det sidder lige i skabet.

// Bo

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 09:27

Syntes du evt. skulle overveje en anden tekstfarve på dine priser, da grå på hvid kan være lidt svært at læse. (Jeg skal ihvertfald koncentrere mig for at læse priserne på forsiden, da de falder i med den hvide baggrund på min skærm)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:55

priserne kræver lidt ekstra tid at læse det samme fodnoten teksten cvr nummer og adressen det går lidt ekstra tid især vis bare sider et lidt lyst sted er det endnu svære da hvid og lysere grå farver hænger samme for meget , vælg  en mere mørk tekst farve .

titlen forsiden er det kun domænet brug nogle andre ord der siger mere om siden og husk google viser op til 70 tegn nu udnyt det .

social medier der er google plus ved at vokse så husk det på siden så du har et forspring i det social medie før de andre danske sider i USA sker ting og sager læs mere her http://www.concept-i.dk/blog/google-plus-guide.html

god ide med titler og tags på billederne så kan dine ure komme med i google billedet søgning det kan også give en vis trafik til siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 10:21

Hej Bo,

Super fed webshop, men jeg synes det ville være fedt, hvis du fjernede den grå baggrund og gjorde det helt vildt samt lod din ramme i toppen kører hele vejen hen. Samtidig synes jeg også at farvene på dine priser skal ændres, da den grå farve er lidt svær at læse. Det ser også ud til, at du skal have gjort dine menupunkter breddere, idet den lille pil til højre for nogle af menupunkter, er blevet beskåret.

Jeg synes også du skal lave lidt om på din "Spørgsmål og Svar"-side, da det hurtigt bliver uoverskueligt. Du kunne eventuelt lave en jQuery-funktion, der gør at svaret på spørgsmålet først kommer frem når man trykker på det. Et andet alternativ kunne være blot at trække brødteksten tættere på overskriften.

Held og lykke med webshoppen! :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 12:03

Tak for svarerne, er altid dejligt med noget kritik så man kan blive bedre, og er jo ikke godt hvis man ikke kan se prisen, det skal jeg klart have sat noget fokus på, tror jeg vil prøve at give det en makeover, og finde på en løsning med spørgsmål svar siden.

Tak for alle de gode råd, bare kom med flere hvis i har nogen :D

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:06

Hej Bo

Jeg synes siden er overskuelig og nem at finde rundt i, der mangler dog noget der får mig til at blive på siden.

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 12:09

Mikkel Olsen:

Hej Bo

Jeg synes siden er overskuelig og nem at finde rundt i, der mangler dog noget der får mig til at blive på siden.

Hej Mikkel, hvad kunne det fx være der ville få dig til at blive på siden? - jeg synes selv dette element mangler, men jeg kan ikke finde ud af hvad der vil holde på kunderne. Kan sige at min afvisningsprocent er også utrolig høj, så det er helt klart noget jeg skal arbejde med, noget som gør at folk har lyst til at være på siden.

// Bo

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 12:14

Jeg synes egentlig det er en rigtig fin shop.. Måske ville jeg lave det første slide lidt flottere.. Det ser lidt billigt ud eller passer bare ikke rigtig ind hvis du kan følge mig...

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)