Hejsa aminoer, nu har jeg været med til at give masser af feedback til mange andre brugere herinde. Ofte sidder man jo og stirrer sig blind på sine egne ting, så jeg vil egentligt gerne høre jeres mening om min shop.- hvor skal jeg bruge mange resurser på at optimerer og hvor klare min side sig okay? Siden er bygget i shopify, ville oprindeligt have flyttet den til magento, men grundet andet arbejde er tiden simpelthen udeblevet. :( Siden som jeg gerne vil bede jer om at kigge på er Noontime.dk |
Hej Bo.
Her er lidt kritik fra mig :)
1) Kan faktisk godt lide din webshop, dog aller øverst på siden, så alle de forskellige farver deroppe synes jeg er unødvendige, hvorfor er de der? Synes det ser lidt spøjst ud.
2) Tager du kun imod Dankort? Umiddelbart tror jeg det ville være en fordel, at modtage internationale kort på din webshop. Næsten 40% af mine kunder benytter sig af Visa Debit, Mastercard osv.
3) Din teskt f.eks under "Spørgsmål og svar" den synes jeg virker lidt roddet og svær at læse. Måske var det en ide at gøre Overskriften en smulle sort og lige nenden under, skrive den tekst der høre til, istedet for at lave alle de mellemrum imellem de forskellige svar. De ser roddet ud i mine øjne :)
4) Din ure er meget faverige og dette synes jeg også dine knapper skal være. Istedet for en grå kedelige "læg i indkøbskurv" knap, så ændre farven til Grøn, Orange eller lig.n. Og hertil synes jeg også du skulle ændre navnet til "læg i kurv" men det selvfølgelig en smagssag.
Ellers synes jeg sitet er meget stilrent, med flotte produkt billeder.
Held og lykke med shoppen
/Martin