Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne have et godt tilbud fra dig? Hjemmeside ligesom boligportal, findbolig, ledige-lejligheder osv. - Skal være gratis for alle at bruge.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino.dk!

Jeg kunne godt tænke mig at eje en hjemmeside, hvor folk kan oplyse om deres ledige lejemål og folk som står og mangler, kan finde et ledigt lejemål.

Hvad skal siden kunne?

Det skal være en simpel side, hvor man nemt og hurtigt kan se ledige lejligheder uden at skulle logge ind. Det skal være meget designvenligt at se på og meget simpelt at bruge. Man skal kunne oprette sig som bruger, for at kunne sætte sit ledige lejemål ind, så folk kan se det.

Det skal ikke koste noget for hverken udlejer eller lejer. Der skal ikke være nogle reklamer. Det skal bare være simpel og lige til.

Jeg ved godt, at der er stor konkurrence på området. Men jeg vil bare gerne yde en service og få en stor brugerkreds. Senere hen kan det jo altid udvikle sig.

Hvad vil det koste at få lavet sådanne et site? Med design og funktioner og det hele?

Jeg kan ingenting selv. <---- Lyder som om jeg har lavt selvværd. :P Men jeg mener at jeg ikke rigtig kan finde ud af at programmere og hvad der ellers hører til.

Så har du en pris? Eller skal du bruge flere oplysninger? Jeg har som sagt ikke forstand på det.

Det behøver hellere ikke være en præcis pris. Men vil bare vide om vi ligger på 1.000, 5.000, 10.000, 15.000, 25.000, 50.000 eller derover?

Det skal være lige så brugervenlig som findbolig.nu - dog uden at kopiere dem.

Hvad skal jeg regne med at skulle bruge på dette? Eller vil det være en dum idé?

Jeg synes bare at der er for mange hjemmesider, hvor man enten skal betale eller oprette sig som bruger osv.

Nu ved jeg ikke rigtig, angående information, som telefonnummer på udlejere, det kan jo godt være at de ikke vil have, at alle bare kan se det? På grund af spam eller andet. Men man kunne evt. lave ligesom på dba, hvor interesseret kan kontakte udlejer via. mail uden at få oplyst udlejers mail? Eller noget andet smart?

På forhånd tak!

Hav' en god aften.

Med venlig hilsen.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 03:58

Hej, 

Tag fat i Morten fra Industribasen.dk, jeg tror maaske at han kan hjaelpe dig.

Med venlig hilsen

Lars 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 07:02

Send mig en PB, og så kan vi helt sikkert finde en løsning til dig :)... Det bør ikke være særlig dyrt at få lavet en løsning som du beskriver, men skriv og jeg kan komme med et bud :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)