Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt navn til en skobutik !

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart synes jeg at det lyder som en super fed idé. :-)

Evt. et hjørne/afdeling med en lækker og stille atmosfære og klar nydelse inden der skal shoppes sko eller lige efter? Eller bare for at stresse af. :-)

Så kan du også evt. køre nogle kampagner med at når man køber et par sko, får man et gavekort til en behandling. Eller gavekort man kan give væk? Og omvendt, hvis man får en behandling, kan man få et gavekort/rabat på sko? :-)

Jeg synes at ideen er fin. Men måske det skulle gemmes lidt væk? Jeg ville hvert fald ikke sidde, hvor andre kunne se mig. Men det kan også godt bare være mig. :-D

Men nu smutter jeg altså :P

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:49

ulven:

Lige et tillægsspørgsmål. Ville det være et godt trækplaster/gimick hvis man havde et fodbad med doktorfisk i en skobutik eller vil det bare lave "støj"

jeg ville sige støj , men vis en alternativ skobutik du har kan det godt være en okay ide vil jeg mene , men det er hvilken koncept man vil lave .

helsesko.dk kunne også være en vis det er sundheds sko du vil tilbyde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 22:56

Det var ikke noget jeg ville tage penge for men mere ment som en gimick der kunne give lidt omtale.

Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:14

J. Deleuran:

Footies

footies.dk er ledig

+1 !

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 23:19

Til hæl og tå

Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:36

hey

jeg lavede i forbindelse med min elev uddanelse som salgs ass. en fiktiv sko butik som vi kaldte happy feet :D

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:16

Jeg synes det kunne være en god idé med doktorfisk og jeg tror ikke det skaber for meget støj.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 22:45

Tak for svar indtil videre. Hører gerne fra flere.Mangler et godt navn og evt et slogan til skobutik. 

Vil også gerne høre jeres mening om et fodbad med doktorfisk vil være en god ide i en skobutik eller laver det "støj".

Det er en gimmick og skal selvfølgelig være gratis.

Venter spændt på jeres mening og ideer ?

mvh 

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 00:11

Sko-bi-doo
Shoe-bi-doo

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)