Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er virkelig en OMMER Amino..ævævæv

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:49

Jeg er helt enig, den burde ryddes ligesom den også burde være fjernet fra profilens oversigt. Eller i det mindste give en ordenlig meddelelse... Men mooon ikke at Amino kender til den, det er altså ikke noget nyt Wink

God weekend.

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 17:52

Amino er fyldt med fejl konstant, også står der altid; Besked sendt til vores log til vores webudviklere.. DAmm de udviklere må have travlt, fordi jeg får sådan en besked KONSTANT!!

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 17:55

NY:
en mooon ikke at Amino kender til den, det er altså ikke noget nyt

At den ikke er ny gør da bare fejlen endnu værre ;)  det bør ikke være så svært at fjerne den fra debat oversigten når man nu alligevel "forsøger" at rydde op.

God weekend

Best regards

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 18:01

Kim Boldig:

NY:
en mooon ikke at Amino kender til den, det er altså ikke noget nyt

At den ikke er ny gør da bare fejlen endnu værre ;)  det bør ikke være så svært at fjerne den fra debat oversigten når man nu alligevel "forsøger" at rydde op.

God weekend

Best regards

Jeg tror at Amino prioritere nogle andre ting lige nu. Det er i hvert fald det indtryk jeg har fået. 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 00:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Jeg ved ikke rigtigt hvorfor jeg skal have en stjerne for at fortælle om en fejl her på Amino, men takker da for den, hvem der nu end har været så rundhåndet :)

Best regards

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 00:47

Kim Boldig:

Hejsa

Jeg ved ikke rigtigt hvorfor jeg skal have en stjerne for at fortælle om en fejl her på Amino, men takker da for den, hvem der nu end har været så rundhåndet :)

Best regards

Lad dig ikke gå på af de stjerner, jeg har selv fået en for nyligt, fordi jeg pointeret at jeg ikke havde kastet en et stjerne efter en anden debattør.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:47

Kim Boldig:

Går ind på debatten, klikker på denne tråd:

Tilbud til alle aminoer der bor på :2300 Amager,2770 Kastrup,2791 Dragør .Pizzaaaa frem til kl 22:00

Hvad sker der:

Ikke fundet: Forum fandtes ikke
Det forum du bad om blev ikke fundet.
Super fint den er fjernet, meeeen kan man ikke rydde ordentligt op og komme ind i krogene også, det vil sige fjerne tråden fra debat oversigten når man nu fjerner den som tråd.
Det er sgu en omme Amino !!
Best regards
Hej Kim Tak for din konstruktive hjælp med fejlmelding af et indlæg, der ikke længere er tilgængeligt.
Det "forsvundne" indlæg, er et tilbudsindlæg postet af en Aminobruger, som ikke er Amino Plus.

Når vi moderatorer eller Crew bliver opmærksomme på et indlæg, der overtræder Aminos regler vedrørende salg og tilbud i debatten, skal vi sætte det pågældende indlæg "på hold" og oplyse vedkommende afsender af indlægget om reglerne og muligheden for at blive Amino Plus medlem med alle de fordele det giver.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:52

Emil Engholm:

Amino er fyldt med fejl konstant, også står der altid; Besked sendt til vores log til vores webudviklere.. DAmm de udviklere må have travlt, fordi jeg får sådan en besked KONSTANT!!

Det er da ikke nogen hemmelighed, at Amino Crew og gutterne i Manilla arbejder konstant på at forbedre og udvikle på Amino.
Det er altså ikke bare et lille privatsite men en portal med en stadig tilgang af nye features - samtidigt med at mere end 100.000 brugere om måneden skal kunne navigere rund og blive serviceret.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 00:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John

Tak for dit svar.

Jamen jeg syntes da bestemt det er super godt, jeg har da selv givet lyd omkring den slags når jeg ser ting der ikke følger Amino's regler, så absolut ingen kritik af det, det er bare synd at det ikke også fjernes fra oversigten, det var bare det jeg var lidt "træt" af og gjorde opmærksom på, men måske min måde var lidt for "frisk", tilsyneladende ihvertilfælde for en læser af indlægget siden jeg blev belønnet med en enkelt stjerne ;)

Best regards

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)