Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Efter længere tids overvejelser har jeg nu besluttet mig for at pøve Google Adsense af. Det lyder jo enormt spændende at man kan tjene en god skilling med sin egen hjemmeside. Nogle der har tips til hvordan man kommer igang??  Har hørt om Wordpress, men vil også gerne høre hvordan man opretter sin side. Hvad skal der bruges??

Jeg ser mig selv som være god til at formulere mig og jeg ved lidt af hvert, så det med at skriver bør ikke være noget problem. Det der nok bliver sværere er, hvordan man laver sin side??

Håber på lidt hjælp fra "de kloge"

Hilsen

En forhåbentlig kommende iværksætter

Fra Viborg
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:48
Hejsa

1. Du bliver ikke rig på en dag med Adsence

2. Wordpress er ganske udmærket, absolut!

3. Start med at finde ud af hvad du præcis vil skrive og tag det derfra. Hvad er dit stærkeste område?

4. Klø på der er masser af hjælpemidler på Internettet til hvordan du kommer i gang med en evt hjemmeside. Du er velkommen til at smide en PB til mig så vil jeg gerne give en hånd med så du kan komme igang.

Peter Tidemand

Enlig-far.dk Det største fællesskab for danske fædre

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:17
Jeg er i fuld sving med at lave en side om netop Adsense.

Du kan følge med på www.tjen-penge-med-adsense.dk hvor jeg løbende skriver om det. Der kommer RIGTIGT mange ting om det samt tips og tricks..

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:21
Niels, hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at finde et bedre domæne. Det er farligt at bruge andres varemærke i domæner, for det er meget let for dem senere at få det taget fra dig, og så har du spildt en masse tid på at opbygge det.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:32
Hej Mikkel

Du siger noget.... jeg har lige bestilt et bedre domæne ;) takker

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33
Niels, din hjemmeside er ikke super nem at læse... Blå baggrund og grå skrift, det ligner en bus der er kørt i havnen her på min Mac

Du bør også rette dine Adsence annoncer til, så baggrunden har samme farve som på din egen side, det giver et langt bedre indtryk af sitet.
Som Mikkel skriver, find nyt domæne - det har du gjort - og husk at dele det med os andre :)

Vil følge lidt med på dit site i fremtiden... Men post lige den nye URL her tak :)))

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:10
Dato: 05-06-2007 18:33:06
Forfatter: lojmann
Niels, din hjemmeside er ikke super nem at læse... Blå baggrund og grå skrift, det ligner en bus der er kørt i havnen her på min Mac

Du bør også rette dine Adsence annoncer til, så baggrunden har samme farve som på din egen side, det giver et langt bedre indtryk af sitet.
Som Mikkel skriver, find nyt domæne - det har du gjort - og husk at dele det med os andre :)

Vil følge lidt med på dit site i fremtiden... Men post lige den nye URL her tak :)))

Det er fordi at du bruger mac og/eller firefox/safari. Jeg bruger selv normalt firefox, og så godt fejlene. I IE ser siden bedre ud, så få det da lige fixet så det også ses i andre browsere ;-)

// Jesper Skov

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:01
Jeg skal nok få sitet fixet så det ser korrekt ud i alle browsere ;)... og jeg offentligører domænet lige så snart det står i mit navn (blot for at være på den sikre side)

Tilmeldt 5. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:07
Tak for hjælpen.

Det Kunne jo være man skulle skrive på engelsk. Jeg mener, det er jo begrænset hvor mange af klodens 6 milliarder mennesker, der forstår dansk. Derimod vil man ved engelsk nå meget længere ud.  Tror nu jeg fprsøger med dansk først. Man skal jo kravle før man kan gå.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)