Hej Aminoer. |
Selve tekstfilen skal du huske at gemme som UTF-8.
Åbn filen i f.eks Notesblok og gem som, og vælg UTF-8
Hej Aminoer. |
Vil du tjene et gavekort gratis? Besøg www.tjengavekort.dk !
Selve tekstfilen skal du huske at gemme som UTF-8. |
Hej Mathias, Jeg kan ikke lige se nogle forkerte tegn der bliver vist på din side ud over "" øverst på dit website. Jeg mener nok at det kan løses hvis du sætter <?php ob_flush() ?> ind øverst på din hjemmeside. Hvis du har ændret utf-8 til iso som du siger, bør der ikke være problemer. |
Hej Patrick. Jeg har rettet de fejl på siden :-) Ps. Det er i kildekoden fejlen er.... "<?php ob_flush()" skal det stå i hver fil, eller kun de filer hvor der er fejl? :) Med Venligst Hilsen Mathias |
Hej Mathias, Jeg har kun oplevet denne fejl med disse tegn 2 gange før - og hvis det er den fejl, så bør <?php ob_flush() ?> være øverst på alle sider. Dvs. øverst i din header-php fil :-) Det der blot er vigtigt er at det er den første funktion som bliver kaldt når siden skal hentes. |
Hej Patrick. Det hjalp desværre ikke, men tak for dit hurtige svar alligevel! :) Med Venligst Hilsen Mathias |
Hej Danni. Jeg gjorde som du skrev med at ændre filen til UTF-8, og det virkede. Det virkede dog ikke med kildekoden, men det virkede med bogstaverne på selve siden. Tak for det. Har du andre foreslag til, hvorfor at dette sker med kildekoden? Med Venligst Hilsen Mathias |
Hovsa, jeg havde helt glemt at jeg også skulle ændre det i en anden fil. Nu virker det. Jeg siger MANGE TAK for hjælpen, og hav en fortsat god weekend! :-) Med Venligst Hilsen Mathias |