Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig Ny Hjemmeside!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg startede virksomheden for efterhånden et godt stykke tid siden, handlede det bare om at jeg skulle have en hjemmeside op hurtigst muligt. Så jeg satte noget juks sammen til en løsning som egentlig skulle være midlertidig (maks 2 uger).

Problemet var bare at jeg simpelthen fik så travlt at jeg aldrig har haft ordentlig tid til at sætte mig ned og fokuserer på at lave noget som jeg rent faktisk kunne stå inden for. For mig har mine kunders hjemmesider altid haft førsteprioritet, så har jeg haft sideløbende projekter og alt i alt har den pinlige hjemmeside bare stået og samlet støv.

Her for en uges tid siden så jeg nogle hjemmesider som inspirerede mig – og så tænkte jeg at jeg ikke kunne udsætte det mere. Nu måtte det bare være, så jeg har sammensat en ny hjemmeside til Better-Web.

Det skal lige siges at formålet med hjemmesiden egentlig ”bare” er at skabe en lille prøvesmag på hvad virksomheden egentlig drejer sig om. Det er hverken den primære salgskanal eller noget som jeg vil gøre noget ud af mht. SEO eller lign. Det er mest bare jer aminoer der kommer til at kigge i ny og næ :-)

Jeg ved godt at jeg lige mangler en til at skrive nogle ordenlige tekster – Men hvad synes i?

Link: Better-Web

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 12:17

Er HELT vild med den sommerfugl der, kan i ikke få den integreret i et lille logo?

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:21

Eyki.dk:

Er HELT vild med den sommerfugl der, kan i ikke få den integreret i et lille logo?

Hej iEyki. Tak skal du have.

Faktisk, så havde jeg tænke mig at lave det øverste af forsiden til en slide som fadede sommerfuglen /vandet ud - derefter billedet af Liked - og så kom der den næste reference ind sammen med en stemningssætter (i sidste tilfælde sommerfulgen).  Jeg skal bare lige have en smule mere tid i kalenderen. Jeg håber på at kunne få klemt det ind i næste uge.

Hvad synes du om den idé? (hvis det giver mening det jeg lige har skrevet :P )

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:23

Dejlig stilren, simpel side der går direkte til pointen. Og enig med Eyki. Den sommerfugl er virkelig godt lavet!

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:24

Jonas:

Dejlig stilren, simpel side der går direkte til pointen. Og enig med Eyki. Den sommerfugl er virkelig godt lavet!

Sommerfuglen er nu "bare" et billede. Men et super webdesignet kneb til at give liv :-)

Tak for feedback!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45

Hej Patrick,

Umiddelbart et flot og brugervenligt site.

Dog under det mig lidt, hvor du ikke har lavet et specifikt reference menu-punkt ?
- Det er lidt uoverskueligt, at reference ligger under hhv. "Programmering & design" og "Facebook udvikling"

Endvidere går jeg udfra det er dit eget firma ? Med det mener jeg det lyder lidt underligt, at man skriver "Vi" og "hos os" etc

Hvad med CVR og "Om/Profil side"? 

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 12:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes ideen er god.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:56

Nils Pedersen:

Dog under det mig lidt, hvor du ikke har lavet et specifikt reference menu-punkt ?

Hej Nils,

Tak for din feedback. Jeg tænke på at lave et referencemenupunkt, men besluttede mig i stedet for at sætte det ind som et call-to-action element på de 3 undersøger som omhandler en niche (i form at en knap). Det kunne godt være at et referencepunkt ville være en god idé selvom jeg allerede har referencer stående - så jeg vil da overveje det. Tak :-)

Nils Pedersen:

Hvad med CVR og "Om/Profil side"? 

CVR står nederst på alle sider. "Om"-siden har jeg også valgt at undlade da hjemmesiden som sagt ikke er min primære salgskanal. Jeg synes selv de fleste "om os"-sider kommer med en masse bras om visioner mv. som slet ikke er relevante for mine kunder så længe de altid får den kvalitet de betaler for. Nok mere en personlig holdning.. men så er det jo godt at det er min hjemmeside :-)

Nils Pedersen:

Umiddelbart et flot og brugervenligt site.

Takker

Fra København Ø
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:57

Super flot og elegant. Enkle og behagelige farver. Godt kodet! Hvilken CMS er den lavet i?

Bestil en knallertforsikring til din nye knallert.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 12:58

Hej, rigtig flot og simpel side!

En ting jeg lige kom til at tænke på. Det kunne være smart hvis du gjorde dine menu knapper aktive så de f.eks. skifter farver når du holder musen over :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)