Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg sælge min Webshop for?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Jeg kan vel ikke få dig til at sende mig en pm i stedet, så skal jeg nok give dig grunden. Jeg foretrækker denne måde da det er lidt privat og jeg ikke ønsker at det skal ligge et sted hvor google kan crawle det. Du skal sende en pm til mig, da jeg er en hat til det her amino og ikke kan finde ud af hvordan jeg sender til dig.. :P

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 08:05

Hej Milkwood.

Det er næppe det svar, som du ønsker at høre, men din webshop er langtfra 100.000 værd.

Designet af din shop er ok, men ikke banebrydende.

Dine billeder er lånt direkte fra producenten og har producentens vandmærke.

Din webshop er ikke søgemaskineoptimeret (tilmeldinger i linkkataloger gør det ikke alene).

Dine AdWords kampagner trænger til en kærlig hånd - bedømt på baggrund af hvad jeg kan se på Google.

Så med mindre du har en særlig god aftale med producent eller grossist, så kan en person med ambition om starte en webshop som din nemt komme i gang for under 100.000 kroner.

For øvrigt så har jeg svært ved at tro, at din shop kan holdes kørende med under 45 minutter om dagen. Hvad med indkøb af varer, tur til posthuset, håndtering af returvarer, løbende bogholderi, årsregnskab, administration af AdWords kampagner, osv?

Med al respekt for dit udsagn om, at "der er kommet uventet i vejen", så er det uventede måske blot, at afkastet ikke står med arbejdsindsatsen? (Og så vil jeg gerne på forhånd undskylde, hvis der rent faktisk er skilsmisse, dødsfald i nær familie eller andet...)

Hvis du sætter den til 30.000-40.000, så kan du måske være heldig at finde en køber.

Hvis du får 100.000 for den, så bør du grine hele vejen til banken.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 09:40

Kr. 100.000.- så har du jo en ide om hvad den skal koste, ik

Tilmeldt 26. Mar 11
Skrevet kl. 10:31

Hej Troels

Tak for dit svar, som jeg skrev tidligere skriver jeg jo lige præcis fordi jeg ikke ved hvad den skal koste og gerne vil have nogle inputs. Det er fuldstændig korrekt at på selve shoppen er der ikke brugt meget tid på adwords/seo. Selve shoppen har dog taget en del tid at få rettet til og tilpasset.

Med hensyn til om den kan på under 45 minutter om dagen så er dette dog korrekt. Varerne bliver først bestilt når der er en ordre, så det tager godt og vel 2-3 min per ordre i et online bestillingssystem. Tur til posthuset tager også kun 5 minutter(det hjælper selvfølgelig at jeg bot næsten op og ned af posthuset). Returvare har der i alt været 5 af. Administration af adwords kampagnerbliver der ikke rigtig lavet noget af, en af årsagerne at jeg mener at denne shop vil have mere værdi for en anden end mig. Men de salg der er lavet er lavet ved hjælp af nogle adwords kampagnerr jeg har sat op på under 2 timer.

En del er det jeg sælger er selvfølgelig også at vi har fået vores 2 vigtigeste leverandører til at tro på at der er mere potentiale i danmark end de først havde troet. Dette betyder at vi kan sælge vores vare billigere og hurtigere end konkurrenterne/en. Vores konkurrent har 3 ugers leverings tid hvor vi kan få vare hjem på 4 hverdage da vi skal bestille mindre partier.

Alle der har spurgt om hvorfor shoppen rigtigt sælges har fået svar, som jeg skrev tidligere vil jeg dog kun sende dette svar i en pm da jeg ikke vil have sådan noget liggende på en side google kan crawle.

Tilmeldt 26. Mar 11
Skrevet kl. 10:31

Ikke rigtigt, er ret meget et skud i tågen.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)