Hej Emil Jeg kan vel ikke få dig til at sende mig en pm i stedet, så skal jeg nok give dig grunden. Jeg foretrækker denne måde da det er lidt privat og jeg ikke ønsker at det skal ligge et sted hvor google kan crawle det. Du skal sende en pm til mig, da jeg er en hat til det her amino og ikke kan finde ud af hvordan jeg sender til dig.. :P |
Hej Milkwood.
Det er næppe det svar, som du ønsker at høre, men din webshop er langtfra 100.000 værd.
Designet af din shop er ok, men ikke banebrydende.
Dine billeder er lånt direkte fra producenten og har producentens vandmærke.
Din webshop er ikke søgemaskineoptimeret (tilmeldinger i linkkataloger gør det ikke alene).
Dine AdWords kampagner trænger til en kærlig hånd - bedømt på baggrund af hvad jeg kan se på Google.
Så med mindre du har en særlig god aftale med producent eller grossist, så kan en person med ambition om starte en webshop som din nemt komme i gang for under 100.000 kroner.
For øvrigt så har jeg svært ved at tro, at din shop kan holdes kørende med under 45 minutter om dagen. Hvad med indkøb af varer, tur til posthuset, håndtering af returvarer, løbende bogholderi, årsregnskab, administration af AdWords kampagner, osv?
Med al respekt for dit udsagn om, at "der er kommet uventet i vejen", så er det uventede måske blot, at afkastet ikke står med arbejdsindsatsen? (Og så vil jeg gerne på forhånd undskylde, hvis der rent faktisk er skilsmisse, dødsfald i nær familie eller andet...)
Hvis du sætter den til 30.000-40.000, så kan du måske være heldig at finde en køber.
Hvis du får 100.000 for den, så bør du grine hele vejen til banken.