Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop jomfru - hvordan har jeg klaret den?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Fra  TRANBERGS Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Så fik jeg lanceret min første webshop! Fedt og der var salg dag 1! 

Tak til E-pusher light, den blev skimmet og jeg overvejer kraftigt at købe hele bogen og nærlæse den.

Træerne vokser ikke ind i himlen og jeg søger derfor gode råd fra skarpe og rutinerede Amino øjne, hvor kan jeg gøre det bedre og man har lov til at være super ærlige uanset om det kommer til at såre min stolthed ;o) Jeg synes selv resultatet er pænt godt taget i betragtning jeg ikke er programmør eller noget. 

Tjek den ud www.isposen.dk

Og hvis du skal have et tilbud på isposer til dig selv, virksomheden eller klubben så giver jeg selvfølgelig rabat til responsaktive Aminoer ;o)

God weekend.

Mvh

Allan

BRANDS: MASITA TEAMWEAR // SPORTDOC // SPORTQUIP // REUSCH // VISION TECHNOLOGIES // ERREA TEAMWEAR // SPIDERTECH // SKINS // WWW.ISPOSEN.DK

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:41

Ganske fin shop.. Faldt lige over dit logo.. Måske du skal have lavet et lidt bedre et?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Fra  TRANBERGS Skrevet kl. 10:45

Hej Kristoffer

Tak for indlægget. 

Hvad er udfordringen med logoet synes du?

Allan

BRANDS: MASITA TEAMWEAR // SPORTDOC // SPORTQUIP // REUSCH // VISION TECHNOLOGIES // ERREA TEAMWEAR // SPIDERTECH // SKINS // WWW.ISPOSEN.DK

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 11:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan

Fin webshop...

Dog ville jeg lave farverne på dine "call to action" knapper lysene grønne, som du kan se "Feedback" knappen er ude til højre her på Amino.
"call to action" knapperne er f.eks. dine "Køb"s knapper, som nu er gule. Disse ville jeg måske kalde "Læg i kurv", i varelisten, og det samme på selve produktkortet så disse er ens.
Grøn er en meget positiv farve, og skiller sig også ud fra resten af shoppen.
Så ville jeg også lave "Indkøbskurv" knappen (øverst til højre) i samme grønne farve, da denne også er en "call to action" knap, altså en knap hvor kunderne skal gøre noget aktivt for at komme videre til at køre kreditkortet igennem ;-).

Jeg ville også få kigget på dine URL's som godt kan se bedre ud, altså være lidt "renere", da dette er en fordel SEO mæssigt.
Dine titles behøver ikke have isposen.dk i alle titles, for jeg tror ikke det er en fordel rent SEO mæssigt. Disse skal helst være unikke titles, som godt må være 60-70 tegn lange (ret mig hvis det er forkert, SEO eksperter).

Det var lige det jeg kunne se, uden at gå helt i dybden.

Håber du kan bruge det til noget.

Mvh. Jan Bachmann

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 11:50

Hej igen Allan

Jeg glemte lige at spørge hvad shoppen er lavet i ?

Mvh. Jan Bachmann

Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Fra  TRANBERGS Skrevet kl. 12:18

Hej Jan

Tak for det meget uddybende svar, og det tyder på jeg skal selvstudere lidt mere for at kunne følge dine råd, det viser lidt om hvor "grøn" jeg er. Ellers må jeg jo tage fat i en af de mange dygtige Aminoer.

Jeg har smækket shoppen sammen på 3 dage gennem smartweb. 

Allan

Fra København Ø
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:47

Flot design! Det er en super fedt template, du har valgt! Farverne passer rigtig godt til temaet!

Bestil en knallertforsikring til din nye knallert.

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 12:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

8/10

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 16:03

Ville nok opfordre dig til at få lagt handelsbetingelser på siden, da kunden jo så ved hvad de siger ja til af betingelser når de køber fra din side, og også hvad de har af returret. Og alt det andet der normalt står i betingelserne på div. webshops

Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Outdoor Rødovre Skrevet kl. 17:42

Du skal lige kigge lidt på menubjælken. Den laver et lidt kedeligt linieskift, så "øvrige" ender på næste linie - men det er du sikkert klar over.

Tag et kig på de krav, som "e-mærket" har, hvis man vil blive godkendt til at vise deres logo. Det er en fin samling af standard-informationer, som en kunde nok vil finde det betryggende at kunne læse på dit site.

Rettelse: OK. De har vidst lavet lidt om siden jeg kiggede forbi sidst, men et CVR nummer er godt at vise - Det øger troværdigheden. Og så noget om returret. Men måske var der også en anden, som nævnte det.

Godt med det menupunkt der hedder referencer. Og siden ser da ret godt ud synes jeg.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)