Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor er det bare en fed ide - en traad hvor man kan dele sin begejstring og uhaemmet prale uden at blive sablet ned....

I det hele taget maa jeg sige at jeg er meget, meget begejstret for dette forum.

Jeg har haft en selvstaendig i maven siden jeg kom ud af mors mave, men har desvaerre vaeret uendelig daarlig til at etablere kapital - jeg har faktisk haft en daarlig vane med at bruge 11 hver gang jeg tjente 10 - og saa hjaelper det jo ikke meget at man tjener rigtig mange penge.

Jeg har lige nu det som mange vil kalde et droemmejob. Jeg rejser jorden rundt, er direktoer og bor i et feriested i Sydengland med min familie. Jeg har forhandlet mig til alt hvad man kan droemme sig om af bonuser, pension, helbredsforsikring etc. etc.

Jeg gider bare ikke mere. Jeg gider simpelthen ikke arbejde for andre mere - saa jeg har taget den vanvittige beslutning at laane hvad jeg kan i min frivaerdi og har lige koebt selskabslokaler paa Roskildevej i Koebenhavn. Jeg regner ikke med at blive millionaer, men er bare godt tilfreds hvis jeg kan faa det til at loebe rundt. Jeg er 35 - skal der rykkes skal der rykkes nu!

Det er en vild foelelse saadan at smide alt hvad man har arbejdet for de sidste 10 aar - og saa bare kaste sig ud i noget uden sikkerhedsnet. Aj, jeg kan sagtens faa et job hvis alt gaar galt - men det er sandelig ikke det der er meningen. Det er bare super svaert naar man har kone og to boern, men min kone bakker mig 110% op og ungerne faar det helt klart sjovere nu og jeg kommer til at vaere mere sammen med dem.

Lokalerne har vaeret forsoemt i mange aar og har vaeret drevet som ren lokale udlejning. De er pt. godkent til 55 personer. Jeg har taenkt mig at koere det som et helhedskoncept med rig variation af gaester.

Bryllup, Begravelse, Konfirmation, Foedseldage, Fest, Boerne arrangementer, Pokeraftener

Jeg leverer selv alkohol og har allieret mig med www.rickyskoekken.dk for catering udefra (en anden gaev ivaerksaetter)

Min plan er at goere lokalerne lidt checkede - det er saadan lidt engelsk indretning nu ;-)  se www.selskaber.net.

Primaert koere selskaber der koeber mad og drikke og levere samlede pakker hvor vi kan levere alt fra tryllekunstnere, karaoke, strip, standup - bordpynting, kort osv. osv. Folk kan simpelthen sammensaette en pakke (for en god pris) og vi soerger for at de faar en fantastisk aften.

Jeg vil blive glad for alle gode raad - jeg har taenkt mig at koere regnskab med summa summarum. PR i lokalavisen samt www.selskabslokaler.dk - vil gerne have et tilbud paa soegeoptimering paa et ord SELSKABSLOKALER og samtidigt sparke liv i en konkurrence - jeg skal have et navn og indtil videre hedder projektet Da Vinci Selskabslokaler - MEN MEN, kan DU finde paa et bedre navn og jeg bruger det - saa er der en god flaske Roedvin paa vej....

Naa, jeg maatte lige juble med ligesindede - jeg blander mig jo nok mere rundt omkring. Lige nu suger jeg bare til mig og proever ikke at lade mig paavirke naar min gamle Mor med dybe rynker i panden siger: Jakob hvad har du GANG i? :-)

Mvh. Jakob

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:54
Et stort "RESPEKT" herfra, lyder sgu godt at du har fået taget det spring som mange andre ikke ville have nosserne til. Jeg ønsker dig alt held og lykke. Jeg kunne umiddelbart ikke komme ind på din hjemmeside.

Angående dit ønske om optimering, vil jeg forslår at du skyder lidt breddere. Sats også på alle de ting som du tænker folk vil afholde hos dig, f.eks. konfirmation, bryllup, firmafest osv.. Jeg vil med glæde tage en time eller to med dig en dag og diskutere din strategi på nettet. Du har umiddelbart ret, Da Vinci er lidt nemt kommet over. Men for at finde det rigtige navn må jeg vide lidt mere om hvad det er der skal gøre dit sted unikt. Jeg tænkte først lidt på "Den Engelske Thestue".

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 5. Jun 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:50
1000 tak - der er virkelig super meget guf at hente herinde. Selv om jeg har knoklet paa lederplan i mange aar er der F.... meget nyt at saette sig ind i.

At linket ikke virker er en ren amatoerfejl - der er punktum efter linket - saa du skal gaa ind paa www.selskabslokaler.net

Den engelske Thestue - hvor hyggeligt :-) Det ville passe perfekt til den indretning der er nu....

Maalgruppen er stort set alle aldre. Fra 90 aars foedselsdag over teenage fest til boernefoedselsdag. Bryllupper og begravelser, konfirmation og pokeraftener. Diskoteksaften og moedelokale. Jeg ved godt at det er en stor mundfuld men det er igennem flexibiliteten og evnen til at tjene penge hele ugen at jeg tror paa at jeg kan skabe en god forretning.

Men, Men, man maa godt kunne se at vi er i 2007. Layout stil ala www.rickyskoekken.dk

Jeg havde ogsaa taenkt paa Jakob''s Selskabslokaler men synes det lyder lidt banalt og selveksponerende - eller? Det er jo ogsaa personligt? Hmmm... jeg er sgu virkelig i tvivl her....

Du har ret med hensyn til SEO, der skal selvfoelgelig flere ord ind. MEN - jeg tror at de allerfleste der skal bruge selskabslokaler slaar op i DGS, bruger lokalavisen eller googler? Tror du ikke? Du skal taenke paa at det er ikke en masse forretning - jeg skal egenligt ikke have fat i saerlig mange for at have en god forretning. 104 arrangementer om aaret - saa koerer det i olie! Men selvfoelgelig skal de 104 ogsaa hentes hjem - men der er ikke ubegraenset kapital til raadighed saa jeg vil fokusere paa ovennaevnte tre...

Mvh. Jakob

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)