Thumps up! |
Thomas:Hej alle sammen.
Vi er meget nysgerrig efter hvad i synes om vores webshop www.jumumbo.com
En kammerat og jeg er begyndt at sælge accessories af høj design kvalitet til Apples produkter i 2010. Siden har det udviklet sig til også at omfatte designproduker til boligen.
Vi har længe været igang med at ændre designet på vores shop, og vi mener at vi er ved at være der nu.
Men hvad synes I? Har I ris, ros, feedback, kommentarer eller andre forslag til hjemmesiden modtager vi dem meget gerne?
Det kan også være I mener at vores produktudvalg er for småt/stort eller forkert sammensat, så høre vi også gerne det. Vi er interesseret i alt :-)
God aften.Det er virkelig småting jeg vil nævne, da det faktisk er en pisse flot shop i har fået bygget sammen. Det passer rigtig godt til produkterne med det rene-layout.Forsiden- Slideren. Her føler jeg ikke helt Næste knappen er en del af dette slider element. Jeg tror godt det kunne kombineres mere. Sådan man mere selv fik lyst til at skifte billede.- Produktbillederne. Her er nogle af den skåret i bunden, og ikke ligner at de er samme størrelse. Dette syntes jeg er lidt en skam også.Varekort- Savner lidt info om leveringstid når jeg er ved at bestille.- Måske en pinterest knap?- istedet for syntes godt om knappen kunne send til en ven kanppen være relevant her også.- Når jeg klikker på bileldet for at få det størrerte, popper det op i næsten samme, hvis ikke samme størrelse. Her ville jeg gerne haft en størrere billede.Vareoversigt- Ultra lækkert med søgemulighederne på den måde. Savner dog en pris sorteringsmulighed også.Det er faktisk alt jeg har. Er vild med det simple design. Måske kunne man godt lave et eller andet der gjorde det mere genkendeligt og personligt, sådan man husker jeres side som jeres side. Eks. lave en gimmic i logoet, eller noget som er unikt for jer, som ingen andre har, som man ville huske jer på.Simon