Seriøst? Jeg er sikker på du ikke får over 500,- mere realistisk er nok 300,-
En laptop er jo til udskiftning efter 2-3 år;)
BH
Lars
Det kommer sgu an på hvad du køber.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg bruger stadig min bærbare Zepto, som er over 5 år gammel, og kostede 9600,- da jeg købte den. Dengang vakte den begejstring og var toppen af kransekagen, i forhold til hvad andre 18årige havde på det tidspunkt.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg er klar over at der er kommet markant bedre maskiner på markedet siden hen, men mine behov har ikke ændret sig, og min bærbar virker stadig ligeså godt som dengang jeg købte den, bortset fra at batteriet nu kun holder 10 minutter - som det ville være tilfældet for alle mærker efter en vis levetid - men det er ikke noget problem, da der jo er strømstik alle steder. Desuden har den aldrig været i stykker.
Så det kan godt betale sig at give lidt ekstra for god kvalitet. Jeg foretrækker at købe højkvalitetprodukter som kan holde i mange år, frem for skrabede modeller som ofte skal udskiftes.
Men ellers er jeg enig med dig. Brugsværdien kan sagtens være over 20 gange som stor som den nuværende salgspris, som den nok er i mit tilfælde, så jeg vil helt klart anbefale trådstarter at beholde den, indtil den engang ikke kan mere. Men foreløbig viser min Zepto ingen tegn på, at den skal udskiftes inden for de næste par år, selvom jeg bruger den mange timer dagligt.