Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Får Facebook mindre trafik fra Google efter Google plus?!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så netop denne artikel på searchengineland.com omkring hvorvidt Facebook får mindre trafik fra Google efter lancering af Google plus. Det kunne meget vel se sådan ud. 

Læs artiklen her: http://searchengineland.com/google-sending-51-less-traffic-to-facebook-pages-since-launch-of-search-plus-your-world-122930?utm_source=fbwallhd&utm_medium=facebook&utm_campaign=wall

Tror I der er noget i den?

Skal man til at fokusere på Google plus meget mere?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ja, selvfølgelig gør de det. Alt andet ville da være fuldstændig underligt. Google+ er en direkte konkurrent til Facebook - så hvorfor skulle Google dog ikke prøve at nuppe noget af trafikken?

Hr. Rosenstand snakkede rigtig meget om at Google+ var en integreret del af hverdagen i Florida, og det var han overbevist om at det også ville blive i DK. Det er jeg efterhånden også, og jeg synes faktisk aktiviteten derinde bliver højere og højere.

Så ja, jeg synes det bare er med at komme igang med det. Få oprette Billy derinde, så i kan eje den rigtige URL, og begynd langsomt at samle plusser. Det kan aldrig skade. Hvis I kan få alle jeres mange tusinde brugere, til at plusse det, så er det jo smarte jo netop at når deres venner søger på regnskabsprogram, så vil Billy bliv favoriseret. Så hvis I er de første indenfor jeres branche der gør det, så kommer I til at vinde big time på det i længden.

Do it! ;-)

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

De indlæg der bliver skrevet på Facebook bliver jo heller ikke indekseret i Googles søgemaskine, da Google ikke får lov til det. Men når du skriver offentlige indlæg på Google+, vil de i høj grad blive indekseret og dermed også fundet på Google, når man søger.

Så man skal altså ikke bare oprette en side derinde. Man skal altså også sørger for at være aktiv! OGSÅ selvom man ikke mange følgerer har.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Toke Kruse:

Tror I der er noget i den?

Skal man til at fokusere på Google plus meget mere?

Synes egentlig, at Casper har opsummeret det hele meget godt: Selvfølgelig leder Google en stor del af trafikken til deres eget G+. Og da resultaterne fra G+ tydeligvis vejer godt i søgeresultaterne, er det bare om at komme igang.

Laver du/i samtidig indlæg på en eller flere blogs, vil jeg anbefale jer at kigge på, at binde dette indhold sammen med jeres G+ profil.

Du kan evt. læse lidt mere om det i disse blog-indlæg:

http://www.concept-i.dk/blog/google-firmasider.html
http://seo-mand.dk/google-plus-soegemaskineoptimering/

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)