Er der en som kan fortælle mig, om vores hjemmesidewww.dansave.dk er seo optimeret eller SEO venlig. Jeg har bare hørt at linkbuilding ikke rigtigt hjælper hvis hjemmesiden ikke er Seo optimeret eller Seo venlig.
Jeg har læst nogle gode bøger om SEO og har derfor prøvet lidt selv og optimere siden, men jeg ved ikke om jeg har gjort noget forkert? Og jeg vil ikke risikere og blive straffet af google.
Vi tilbyder online backup løsninger, og derfor er vores keywords Online Backup, Remote Backup og Backup.
Vi vil meget gerne på side 1 i google på overstående keywords, selvom vi godt ved at der er stor konkurrence.
Navnet på jeres billede 'Slide2' kan godt ændres til noget mere passende. Så som 'online_backup_til_hjemmet_logo' Så kan Googles Crawler se hvad det handler om.
Jeres meta tag
<meta name="keywords" content="online backup, remote backup, internet backup, data backup, backup, backup af" />
Jeg tror (uden at være 100% sikker), at Google måske kan se det der som keyword stuffing. Ordet 'backup' fremtræder jo i alle keywords. Men igen, jeg ved ikke hvor Google grænse med keyword stuffing går.
Hvorfor forsvinger menuen hvis jeg trykket på "beskyt dine filer her" ?
Hvilken browser prøver du fra? Jeg kommer fint ind på http://www.dansave.dk/registrering-remote-backup-home.php når jeg trykker - jeg bruger selv Opera.
Emil Engholm:
Hej Nikolas
Tror lige du skal få taget et kig på din onpage seo.. Synes ikke det er meget tekst på din side. Husk nu Content is King.
Kontent er konge, enig, men en salgsside behøver jo ikke side op og ned med tekst. Siden er i sig selv udemærket. Den tilbyder en service, giver en kort, overskuelige beskrivelse af hvad man skal, og det er vel egentlig det.
Noget jeg til gengæld tror de kan nyde godt af, er en blog. Kan være med opdateringer, nyheder m.m. Det giver noget nyt indhold fra tid til anden når Google og andre søgemaskiners crawler kommer forbi.
Kontent er konge, enig, men en salgsside behøver jo ikke side op og ned med tekst. Siden er i sig selv udemærket. Den tilbyder en service, giver en kort, overskuelige beskrivelse af hvad man skal, og det er vel egentlig det.
Noget jeg til gengæld tror de kan nyde godt af, er en blog. Kan være med opdateringer, nyheder m.m. Det giver noget nyt indhold fra tid til anden når Google og andre søgemaskiners crawler kommer forbi.
Jeg ser intet tekst på nogle af siderne, hvis du gør så skriv gerne?
Hvorfor forsvinger menuen hvis jeg trykket på "beskyt dine filer her" ?
Jeg fik at vide en gang at man ikke skulle tage fokusen væk fra køberen, hvis han var igang med at købe. Køberen kunne risikere at blive lokket til at trykke væk fra købet, og dermed måske miste kunden. Jeg syntes det gav mening.