Hvorfor forsvinger menuen hvis jeg trykket på "beskyt dine filer her" ?
Hvilken browser prøver du fra? Jeg kommer fint ind på http://www.dansave.dk/registrering-remote-backup-home.php når jeg trykker - jeg bruger selv Opera.
Emil Engholm:
Hej Nikolas
Tror lige du skal få taget et kig på din onpage seo.. Synes ikke det er meget tekst på din side. Husk nu Content is King.
Kontent er konge, enig, men en salgsside behøver jo ikke side op og ned med tekst. Siden er i sig selv udemærket. Den tilbyder en service, giver en kort, overskuelige beskrivelse af hvad man skal, og det er vel egentlig det.
Noget jeg til gengæld tror de kan nyde godt af, er en blog. Kan være med opdateringer, nyheder m.m. Det giver noget nyt indhold fra tid til anden når Google og andre søgemaskiners crawler kommer forbi.
Hej Jonas. Jeg gik også efter at beskrive ydelsen så kort og godt som muligt.
Har faktisk google plus og en facebook profil. Ved bare ikke hvordan jeg skaffer plusser på Google+.
vær social aktive lidt der , jeg ved godt det er ikke slået igennem som i USA med mere , men jeg tror på det kommer , men nu fik du da et plus nu, man skal være logget ind på sin google konto så kan man give plusser
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows