Jeg gå med tanker om et nyt projekt, da den stadig er på tegnebrættet, kan jeg ikke gå får meget i detaljer med det. Håber dog alligevel at der er nogle der kan hjælpe med enkelt spørgsmål, kan man lave en hjemmeside som brugerne kan ringe til og den så fungere som en telefonsvarer, hvor beskederne bliver lageret på siden.
Nu kan man ikke ringe til en webside, men hvis du mener at man skal kunne ringe til et telefon nummer, og så indtale en besked der kan tilgåes fra en hjemmeside?
Hvis ja hvem skal så tilgå beskeden efterfølgene, dig eller den der har indtalt den?
Nu kan man ikke ringe til en webside, men hvis du mener at man skal kunne ringe til et telefon nummer, og så indtale en besked der kan tilgåes fra en hjemmeside?
Hvis ja hvem skal så tilgå beskeden efterfølgene, dig eller den der har indtalt den?
Teddy
Hej...
Det var måske dårligt forklaret:)
Det skal fungere så´n at brugerne ringer til telefon der gå direkte på telefonsvare, så ligger de en besked der så automatisk skal uploarde til siden.
De fleste mobil selskaber har en mulighed for at man kan aflytte sine beskeder fra nettet, så at uploade dem til et website automatisk burde kunne lade sig gøre, men hvordan er en hel anden snak.
Når de er uploadet skal de så kunne aflyttes af alle?
2: Installer "Auto Call Answer" App fra Play Market, som afspiller en mp3 fil til personen som ringer, og herefter af venter at personen afslutter opkaldet
3: Brug Tasker (android app til 30 kroner) til at optage opkaldet og efterfølgende sende til dit website som så har et script hvilket opdaterer din hjemmeside når den har modtaget en ny fil
Sådan lige fra toppen af hovedet :-)
Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.
Har lavet forskellige Android baserede telefon/sms tjenester, og med en Android kan ALT lade sig gøre :-) (Dog ikke at modtage flere opkald samtidigt....... - Hvilket nok bliver det næste problem, hvis din side skal være meget kendt og modtage mange opkald)
Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.
2: Installer "Auto Call Answer" App fra Play Market, som afspiller en mp3 fil til personen som ringer, og herefter af venter at personen afslutter opkaldet
3: Brug Tasker (android app til 30 kroner) til at optage opkaldet og efterfølgende sende til dit website som så har et script hvilket opdaterer din hjemmeside når den har modtaget en ny fil
Sådan lige fra toppen af hovedet :-)
Hej
god ide, men hvis der kommer mange bruger, tror jeg det vil give for meget arbejde...
Har lavet forskellige Android baserede telefon/sms tjenester, og med en Android kan ALT lade sig gøre :-) (Dog ikke at modtage flere opkald samtidigt....... - Hvilket nok bliver det næste problem, hvis din side skal være meget kendt og modtage mange opkald)
øv, havde ellers (syntes jeg selv) en god ide, men det lyder til det ikke kan lade sig gøre....
Hej. Mit forslag er: brug firmafon.dk, her får du nemlig en mail med en mp3 når der indtale en besked. Denne mail må kunne sendes til hjemmesiden. Det må kunne fungere ligesom man kan opdatere sin blog i Wordpress via mail...