Nu skal I høre. Jeg står i en situation, hvor jeg tror Amino kan være til hjælp. Jeg er i et forløb med en konsulent fra et tredjeparts firma hyret af kommunen, som skal få mig ud i noget erhvervspraktik. Da mit ønske er indenfor SEO, er det gået fra en vanskeligt ting, til noget svært. I starten fandt jeg et par firmaer ved at søge på det mest åbenlyse "SEO sjælland", "SEO (bynavn)" og "SEO Danmark". Jeg tænkte, hvis de ikke kan gøre sig selv synlige, hvordan skulle de så kunne hjælpe andre med det? Og det gik jeg så ud fra, da jeg søgte efter firmaer. Jeg kom frem til et par stykker, og de blev kontaktet. Den ene er der ikke kommet nogen respons fra (efter flere uger), og den anden foreslog Mikkel DeMib. (Så Mikkel, dit firma modtager nok et opkald før eller senere fra konsulenten som hjælper mig.) Da det ikke er for smart kun at satse på én hest, vil jeg høre om I kender nogen (eller ér en/nogen) som holder til nær Hovedstaden der kunne tænke sig at få en ung knægt ud og se lidt med og lære mere til SEO. Jeg flytter til Hundige den 15. Juni, så derfra er der nem forbindelse for mig til KBH, derfor dette område. Nærliggende steder omkring Hundige er også af interesse. Og for god ordens skyld, vil jeg tillade mig at komme med det mest basale omkring mig selv. Jeg hedder Jonas, jeg bliver 20 til August og jeg har læst og arbejdet med SEO siden starten af året - altså ikke særligt længe. Min personlighedsprofil er således; mindre asocial (kan godt være social, men foretrækker at være lidt alene), har det bedst ved en computer, jeg har ADD - ingen H at finde her, det er helt sikkert. Jeg er lidt barn af sind og har en større mængde humor, men jeg ved hvornår humor skal af vejen, og alvor på banen. Jeg er lærenem, og ikke en type der går i vejen for folk. En af mine mål i livet, er at blive selvstændig og have mit eget firma. Jeg fester og ryger ikke, så en fed omgang tømmermænd en tidlig mandag morgen kan ikke forekomme. Hvis der er nogen derude som kan hjælpe mig videre, må I meget gerne sende mig en PM eller en mail på jonas [ a ] detpolitik.dk VH Jonas. PS. Firmaer/SEO folk som kunne tænke sig at tage den opgave (eller i det mindste vil høre mere), vil få tilsendt CV og mere information fra min konsulent. |
Hvis du vil få andre muligheder, vil jeg anbefale dig at søge på "søgemaskineoptimering". Det tyder på du har holdt dig til SEO i de søgninger, du har postet her, og jeg vil mene at du kan finde lige så seriøse virksomheder hvis du søger på søgemaskineoptimering.
I øvrigt vil jeg gerne sige, at jeg synes det er super sejt af dig at poste her, og samtidig være så ærlig om dig selv. Thumbs up og god vind herfra!