Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

InternetTjek.dk - Giv lidt feedback på sitet

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 197
Fra  JH Media ApS Pricebook ApS Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Har haft rigtig stor success med mobilabonnementpriser.dk så har derfor de seneste dage arbejdet på at gøre dyden efter med en sammenligning af internet priser.

InternetTjek.dk har mange af de samme funktioner, bare i et mere kompakt design i og med alt info kommer til at ligge på én side. (Laver en blog ved siden af til indhold senere)

Besøg sitet her: InternetTjek.dk

Kom gerne med feedback på design og funktioner mm. Tag forbehold for at priser ikke er opdateret endnu, bliver de i løbet af dagen.

Mvh. og på forhånd tak for din tid.

Simon Juhl

Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 14:48

Det må jeg sige.. :)! En utrolig god oplevelse, med en side der virker, både i design og funktionalitet. Designet er enkelt og moderne og har de funktioner som er nødvendige for overskue siden, og det der er formålet med siden - nemlig at undersøge priser på internetudbydere i DK.

Fandt umiddelbart ingen fejl i søgning eller af teknisk karakter. Har endnu heller ikke set en lignende side i DK, så alt i alt en god idé og en god hjemmeside :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:09

Fed side!

Ikke noget galt der. Og tænk engang, blev klogere på forbindelser. Vidste ikke der blev udbudt 100+mb/s forbindelser her i Danmark :) 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 10
Fra  JH Media ApS Pricebook ApS Skrevet kl. 15:09

Tusind tak for jeres feedback.

Tar' det som om alt er som det skal være. Så skal priserne bare opdateres og guiden udvides med mere info.

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:19

Fedt design, men man kan godt se det er et ripoff af www.internetpriser.dk og er der virkelig plads til endnu sådan et site?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 15:24

Hej Simon

Det er en super lækker side, kan i sær godt lidt skiftet fra lys til mørk ved sideskift.
Det er virkelig nemt at finde rundt i og bruge, hvilket gør oplevelsen rigtig god.

Thumbs up!

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:28

123Klaus:
Fedt design, men man kan godt se det er et ripoff af www.internetpriser.dk og er der virkelig plads til endnu sådan et site?

Det er da altid sundt med lidt konkurrence :)

Desuden, siden du linker til beder en skrive pris per måned. Det som OPs side gør, er at vise produkter indenfor rammer som man selv 'slider' sig til. Lige det stunt syntes jeg tilføjer lidt morskab for folk, som syntes det er sjovt at rokere på en slide og se muligheder (som mig selv :P)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 10
Fra  JH Media ApS Pricebook ApS Skrevet kl. 15:30

Jo, der er vel altid plads til flere services på Internettet der kan guide forbrugere til at shoppe billigst. 

Kan godt se at internetpriser.dk er bygget på samme jquery datatables plugin (http://datatables.net/), men ellers vil jeg ikke sige de er ens. På InternetTjek.dk ses en oversigt over alle Internet produkter i en tabel der kan sorteres vha checkboxes samt en slider eller indtastning.

Herudover har vi gjort det muligt at lave en "side om side" sammenligning af de forskellige bredbånd produkter.

Alt sammen noget du ikke finder på internetpriser.dk som i øvrigt også er en udemærket service.

Håber det var nok svar på tiltale :)

Fra Herning
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Tjill Networks Skrevet kl. 15:34

Først og fremmest - rigtig flot og enkel side. Lige efter min smag! :)

Jeg mangler dog mulighed for at filtrere på "Forbrug pr. mdr.".

Ydermere savner jeg lidt en måde at hoppe 10 Mbit/s af gangen, som måske kunne laves med +10 og -10-knapper, så det er lettere at ramme et rundt tal. Det kunne også laves ved at den slider havde en snap-funktion pr. 5 eller 10 Mbit, men så skal den måske være lidt længere, for at det er til at ramme 9 og 11 (altså lige omkring et x0-tal) :)

Kunne man forestille sig, at man kunne oprette en "Bredbåndsagent", hvor man kunne angive hvad man havde i dag, og så fik man en mail, når der var et bedre tilbud? F.eks. havde jeg en periode 30/30 Mbit fra Waoo, og så indførte de 40/40 Mbit til samme pris, men jeg blev ikke automatisk opgraderet. Eller også var prisforskellen 30 kr. Pointen er, at jeg godt ville have denne information, så jeg kunne vurdere om jeg skulle skifte abonnement, og evt. udbyder.

Mine umiddelbare tanker.

Fortsat rigtig god dag :)

Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 15:34

Hej Simon

Super side :-)

Jeg kan rigtigt godt lide de skyde-knapper, der gør det endnu nemmere.

En skyde-knap mere på f.eks. 'Pris pr. md' og/eller 'Mindstepris' vil være en god funktion for personer, der har et max. budget til rådighed. 

Mvh. ken

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)