Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man som butik slippe udenom levering når man ikke kan skaffe varen?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er sendt en bestillingskræftelse på en kundes bestilling af en vare, og man tages forbehold for alt mellem himmel og jord i handelsesbetingelserne, som kunden også skal acceptere inden kortoplysninger indtastes.

Hvis nu man ikke kan skaffe varen til kunden, er det så nok at sige at den ikke kan skaffes hjem og ordren dermed at annulleret?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 11:22

Er der blot tale om en bestillingsbekræftelse? Står der i dine betingelser at dine varer ikke er tilbud, men opfordring til at gøre tilbud?

I så fald tror jeg ikke kunden har ret til noget.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 11:28

Det angives at hvis kundens ordre er udsolgt, så annulleres ordren som anført i vores købeguide. Så det er okay at ordren blot annulleres så længe det er angivet på hjemmesiden?

Fra Ribe
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Scandic Games Skrevet kl. 10:10

Hvis du ikke kan skaffe en vare mere, og du informerer kunden om at den er udsolgt,

så i de fleste tilfælde har jeg oplevet at kunden har bedt om at annulere ordren, men da jeg tænker på at sælge, så tilbyder jeg altid et alternativ som ligner den udsolgte vare mest, og så har jeg tit oplevet at have et salg alligevel, men altid har givet kunden valget om annulering af ordre, så er man på den sikre side, jeg har prøvet bare at anullere en ordre fordi varen var udsolgt, det er kunderne ikke altid tilfreds med, de vil gerne selv bestemme om ordren skal annuleres, men det er jo kun ud fra hvad jeg oplever af og til i min webshop.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)