Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af Bajrami Bolsjer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoer :)

Min makker og jeg har i et stykke tid været i gang med en webshop udgave af www.bajramibolsjer.dk, som kan findes her: www.bajramibolsjer.dk/bajramibolsjer.dk og er tæt på at være færdige.

Vi går pt og venter på, at PBS får godkendt en indløsningsaftale for vores kunde, så dankort-betaling kan implementeres - og tænkte, at vi i ventetiden kunne indsamle noget konstruktiv kritik på siden... Så hvad mener i?

Er siden til at finde rundt på, hvad er jeres indtryk af den, ville i handle her? - osv...

P.S. der er nogle gange meget lang loading-tid, hvilket skyldes, at den ligger på en gammel surftown-server. Den bliver selvfølgelig flyttet inden en endelig lancering :)

Håber i kan hjælpe os...

Edit: I må meget gerne prøve at gennemføre en bestilling, så vi kan få afprøvet den del af systemet også. Der vil selvfølgelig ikke ske nogen transaktion, men desværre ligger der heller ingen bolsjer foran døren næste morgen :)

www.nfdesign.dk

Tilmeldt 11. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:51
Hej ITechnic.

Super flot og appetitlig side.
Jeg er ny skriver her på Amino, men har kigget på utrolig mange web-shops de sidste måneder, i et forsøg på at finde ud af hvordan min egen skal se ud eller ikke se ud.  Og her springer  jeres lækre design altså i øjnene og gør èn lækkersulten og købelysten.

Har kørt en del rundt på siden og synes generelt at den er nem, ligetil og fristende at shoppe på. Men en smule malurt i bægeret hører sig  jo til:

Jeg savner lidt mere info når man trykker på info-knappen. At et kanel-bolche smager af kanel er lidt tyndt måske. Ku godt tænke mig lidt forbrugeroplysning om hvad bolcherne er lavet af, udover naturlige råvarer. Men det er måske en forretningshemmelighed?

Synes det er flot I vil lære os selv at lave bolcher, nu I skal leve af at sælge dem. Men hvor køber man alt det guf der skal få dem til at smage af noget? Er det noget I sælger? Og hvad med redskaberne. Skal de ku købes over nettet, eller har jeg bare ikke kigget godt nok. I skriver man kan se opskrifter under de enkelte bolcher, men så kører man lidt i ring og kommer tilbage til den med kanel i kanelbolcherne og blir ikke meget klogere

Og så en sidste lille brok. Når man sådan sidder og surfer klokken 22 om aftenen, i mangel på noget sjovere at foretage sig, og mere eller mindre tilfældigt falder over en side fyldt med lækre bolcher og blir lækkersulten, synes jeg en uges leveringstid er rigtig længe. Men det er vel ikke jer der bestemmer det.

Men alt i alt en utrolig flot side, og rigtig meget held og lykke til jer og den gæve bolchekoger.

Vil til enhver tid tænke på jer når engang jeg selv skal igang.

Venlige hilsner Linda

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 23:01
Hej Linda

Først og fremmest - velkommen til Amino!
Og dernæst, mange tak for din kritik :)

De manglende info om bolsjerne skyldes, at det er min makker og jeg, der har indlagt nogle test-produkter... Og af gode grunde ved vi ikke hvad de enkelte bolsjer er lavet af - man har jo hvert sit speciale :)

Og ang. leveringsfristen, så kunne vi ikke være mere enige. Der er også nogle andre punkter, så som ret dyr levering mv., som vi skal have vendt med Cemal Bajrami. Vi mener jo han skyder sig selv i foden på visse områder.

Men igen, tusind tak for din hjælp!

www.nfdesign.dk

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 23:36
Ååååh - MUMS!!!! - hvor ser det lækkert ud! Både selve shoppen og varerne.  

Meget, meget lækkert med den måde man får ting puttet i kurven og selve kurven der ligger i bunden med små thumbnails - det er bare flot.

Lækre farver, lækre billeder.

Som I måske fornemmer, er jeg helt sikkert en fremtidig kunde!

En lille detalje: jeg kunne godt tænke mig, at der var en "tilbage"-knap på varekortene.

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 17:32
Hej Tanja

Mange tak for dine fine kommentarer..

Åhh - MUMS!!
- ja, det var også "hårdt" at lave siden med alle de dejlige bolsjer på skærmen:D

Dato: 05-06-2007 23:35:42
Forfatter: miradesign.dk

En lille detalje: jeg kunne godt tænke mig, at der var en 'tilbage'-knap på varekortene.

Så skulle den være tilføjet:)

www.nfdesign.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:50
Hej ITchnic.

Det ser fint ud

Og når du en dag vil gå internationalt, så kunne det være, at vi skulle finde ud af noget med http://www-candy.com/ 

Mvh, Christian

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 12:07
Hej Christian

Tak for rosen - og ang. domænet, så er det jo ikke os der står for shoppen :) Men Cemal Bajrami...

www.nfdesign.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)