Altså hvis du vil have hurtige bud på delene, så skal du sælge dem på hjemmesider som fx www.hol.dk, www.tweak.dk, www.tweakup.dk. Her findes kyndige folk, som kender produkterne. Man kan også sige, at de desværre også kender priserne på brugte pc-dele.
Ønsker du derimod at få mere for delene, så skal du sælge dem på www.guloggratis.dk eller www.dba.dk. Her går der nok lidt længere tid, inden du får solgt delene, men til gengæld er disse de bedste steder at sælge, hvis du vil have lidt mere for delene.
På de førstnævnte sider kan du også høre, hvad andre kyndige pc-brugere vil vurdere delene til, og så har du noget at gå ud fra. Det plejer at være rimelig fair prisniveauer.
Kunne godt være interesseret i din SSD :-) Hvor gammel er den? Er det den høje eller lave model? (skriv gerne i en pm, ellers drukner tråden nok for mig)
Men alle delene har ikke været brugt i 6 måneder nu, da jeg ikke kan finde ud af at samle skidtet ;-), og jeg har ikke haft tiden til at bruge computeren alligevel.
Hvis den "høje" er samme højde som en normal HDD, så må det være den lave da den er fladere end en normal harddisk...
Send et bud til: Bertil_Faaborg@hotmail.com
(Jeg er ikke plus medlem, så jeg kan ikke sende beskeder herover)