Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis i skulle på ferie

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Håber i har haft en god dag.

Jeg ville høre om hvad i synes om min ide.

Hvis i skulle på ferie, ville i så benytte en hjemmeside, hvor man kunne gå ind og læse hvad andre syntes om stedet og evt. skrive hvad man selv synes om stedet. fx hvis jeg ikke vidste hvor jeg skulle gå hen, så skulle man kunne se hvad andre har skrevet om alverdens steder, og man skulle kunne krydse af om man ville på en aktiv-, afslappet-, børneferie, prisniveau etc. Og hvis jeg nu havde været i New york kunne jeg gå ind og bedømme stedet 1-10 og skrive "Et perfekt by, med massere af shopping muligheder. Hvis i en dag skulle stå der ovre burde i gå ind i Macy´s og opleve en uforglemlig butik der rummer det hele"

Men hvis jeg så har en lejlighed i det sydlige Spanien skulle jeg også kunne "leje" den ud via hjemmesiden.

Mvh

Zinho

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 21:40

Hej Zinho.

Umiddelbart spændende, men tror måske at du skal tænke over yderligere udviklingsmuligheder for dit site. Der findes utrolig meget information på nettet i dag og når folk søger efter rejser og ferier, så går de jo ikke kun ind på Spies' hjemmeside, de kigger det hele igennem og søger efter stedet på bla. Google og der er mange sites, hvor der er anmeldelser af stederne, enten på dansk eller engelsk.

Du får en modbydelig konkurrence, da rejser og ferier er emner der bliver søgt rigtig meget efter på nettet og derfor bliver det også svært at komme som den nye dreng i klassen og trække en masse trafik over.

Jeg ville finde ét specielt koncept og fokusere på det, indtil du har fået en del fast trafik på dit site. Det vil også give dig en idé om, hvorvidt det er en god idé at arbejde videre med projektet.

Du kunne evt. bygge et site hvor folk uploadede egne billeder og videoer fra hotellerne og områderne, så man fik et mere autentisk billede af stedet, frem for de billeder, der er taget af professionelle fotografer til hotellernes egne coorporate websites. Du kan "tagge" billeder og video og derigennem skaffe dig noget trafik.

Det kunne også være eks. anmeldelser af restauranter/cafeer og andet i området. Dette kunne jo være en god ting for folk at man kunne finde inspiration til gode spisesteder i udlandet, så man slap udenom "turistfælderne".

Håber du kan bruge mit input.

Rigtig god dag!

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:46

Hej Eugene Darville,

Mange tak for dit svar, kan godt se jeg måske var lidt naiv. Så at holde sig til det lidt mere overskuelige og enkelte i starten er måske bedst.
Jeg takker endnu engang for dit svar, det var til stor hjælp.

Mvh

Zinho

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 21:52

Ingen problemer, altid spændende at høre om ideer.

Vi har vel allesammen prøvet situationen, hvor vi mente at vi havde opfundet den dybe tallerken og set os blinde på alt det negative. Sådan er det når man er begejstret, men det er en god ting,man lærer meget af detWink

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)