Tak for svaret.
Jeg har forsøgt at tegne en serviceaftale, men min terminal ryger belejligvis i karantæne de første 3 mdr., hvor jeg ikke kan benytte mig af service. Men hvordan kan de også have lov til at tage næsten 1000 kr. om året for basisservice. Man må ikke engang ringe til dem uden serviceabonnement?
Har forsøgt dine forslag med PSAM og SIM. Intet virkede desværre. Jeg overvejer at finde en teknisk kyndig, som måske lige kan åbne den op og se, hvad der er sket. Den booter desværre ikke til admin menu. Lige så snart man sætter strøm til den, tænder den selv og kommer med fejlmeddelelsen som nævnt i første indlæg. Og man kan ikke slukke den heller. Min PSAM er lige kommet ind af døren i sidste uge, så den er ret ny. Har også tjekket dit link. Desværre intet held der heller. :(
Nu sælger vi nogle intregrede terminaler - og helt seriøst, så er det fair nok at de gør som de gør.
Du må gerne ringe til dem - men det bliver til normaltekniker pris - det jo netop derfor at man _SKAL_ ( lade være med at spare penge der) tegne den serviceaftale :) Den giver så meget værdi i sidste ende ;)
Det er 100,- pr. måned som havde sparet dig for en masse besvær....
Hvis du kommer i nærheden af Haderslev skal jeg tage et kig på den for dig - free of charge ;)
Lasse hvor mange kortbetalinger kommer du til at lave i din forretning?
Som en anden skriver, så kunne jeg godt forestille mig at der skal en nyere software på terminalen som passer til din PSAM :)
Ja, det var nok dumt, at jeg ikke fik tegnet den serviceaftale... Tilgengæld lyder det også på Points kundeservice som om, at min terminal alligevel var røget i karantæne, da den tidligere ejer ikke har betalt for 2012.
Tak for tilbuddet :) Nu er jeg godt nok fra Nordjylland, men hvis jeg på en eller anden vis kan få terminalen syd på, så tror jeg, at jeg vil benytte mig af det ;)
Jeg kommer nok til at lave en del kortbetalingstransaktioner, da det er fra en isbil på stranden. Hvis du tænker ift. andre slags terminaler, så har jeg overvejet det, men en trådløs virkede bare som det mest optimale.
Og tak for svarene!
Tror problemet er at terminalen skal opdateres til dit kort.
Det skal den uden tvivl. Men jeg var af den opfattelse, at terminalen ville tænde, og man så skulle følge nogle kommandoer, hvor man downloadede software, oprettede forbindelse til PBS og Point osv.?