Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til at skaffe flere kunder

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Vallensbæk Str
Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 36
Fra  Din Lokale Regnskabspartner Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

lille fejl i linket er rettet nu

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:10

Regnskabsmanden:

jeg er jo lidt på udkig efter et par kunder der skal have lavet deres bogføring på ugeplan så jeg er sikkert noget fast indtægt.

Min hjemmeside hedder: WWW.dinlokaleregnskabspartner.dk

Du kan jo starte med at lære hvordan du laver links KLIKBARE i indlæg... en lille ting, men det kan være der lige var en der havde brug for din hjælp, men ikke lige orkede en copy/paste af dit link :-)

Men - du kan gøre som rigtig mange efterhånden gør: Give før du kan tage...

Tag fat i lokale JCI afdelinger eller andre netværk - tilbyd at du på deres næste samling vil give 30 minutters gode råd om regnskab og deslige - så har du åbnet en dør til potentielle kunder - og iøvrigt netværk der er vilde med give referencer - især hvis de synes de får udbytte af dine råd.

Jeg har for nogle år siden en del af det lokale JCI - og husker stadig et arrangement hvor et lokalt reklamebureau inviterede på inspirationsaften - hvor vi fik guld med det derfra. 

Det er lidt langsommelig proces - hvis du sådan helt akut mangler cashflow - men tænk det ind i de dine fremtidige planer for at skabe nye kunder.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 21:20

Regnskabsmanden:
Som lovet så er min ny hjemmeside klar, lad mig høre jeres mening.

Det er tydeligt, at siden har fået et ansigtsløft, og den er blevet meget flottere.

* Jeg synes dine images skifter lidt for hurtigt i toppen af din forside.

* jeg klikkede på dine 1-liniers tekster (forældrekøb m.m.) på forsiden, men de var mod min forventning ikke klikbare.

* Når jeg har klikket mig lidt rundt på dit site, har jeg måske lyst til at komme til din forside igen, men det kan jeg ikke.

* Måske det bare er på min maskine, men her loader dine sider så langsomt at jeg ville lukke med det samme, hvis jeg havde været ægte gæst

* Har du været alene om at skrive dine tekster? (læs du trænger virkeligt til hjælp med dem)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:42

Hej. 

Jeg ville foreslå, at du laver en blog ,hvor du skriver relevanter annoncer, om forældrekøb. Måske endda dagligt. 
 Jeg stod selv i den situation, at jeg havde brug for noget viden om forældre køb, men manglede lige ræcis en side som den. Den fandt jeg aldrig, så jeg måtte ringe rundt, skrive felre emails og læse mig til forskellige ting på forskellige hjemmesider
Så mit bedste forslag er en blog, der kan øve placering. Der er rigtig stor efterspørgsel på mere viden, om forældrekøb og ikke mindst noget konkret rådgivning. 

:-)

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 10:33

Hej Jakob
Det bedste du kan gøre er mund ti mund metoden og indrykke og ramme dine unikke kunder uden spild.
Det vil sige ramme din målgruppe 100%.

Du kan som nystartet få rabat på dine annonceindrykninger i iværksættermagasinet Start Op.
Iværksættermagasinet er GRATIS og udkommer hver måned.

klik ind og tilmeld dig og kontakt os for yderligere information hvis du ønsker at Booste din nystartede virksomhed

www.startopmagasinet.dk

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 10:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jakob

En god ide kan også være at sætte sedler op i FAKTA, brugsen osv. osv. Kig jobopslagene på nettet igennem. Ofte søger mindre virksomheder en deltids kontorbørge, men det er som regel både hurtigere og billigere for dem, at få et firma som dit til at lave det. 

Små håndværkervirksomheder fx (nu generaliserer jeg kraftigt) går ikke op i hvordan din hjemmeside ser ud, men en annonce i den lokale avis falder de tilfældigt over. 

Held og lykke

Charlotte

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Awork webbureau Skrevet kl. 14:37

Hej Jakob,

Min første indskydelse da jeg analyserede din hjemmesider er SEO. Din hjemmeside skal ganske enkelt optimeres hvad SEO (søgemaskineoptimering) angår. Dette kan gøres på mange måder, men hvis det bruges rigtigt kan det være en business killer!

Se gerne på min virksomheds hjemmeside hvad SEO er.

Håber du kan bruge det ellers er du velkommen til at kontakte mig :)

Mvh. Allan

Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:00

Hej, 

Du kan prøve at lære søgemaskineoptimering eller finde et firma, der gør det for dig.

Mvh

Kenan, Psykolog og terapi i København, http://psykisksundhed.dk

Fra Herning
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:44

Hvis siden skal virke troværdigt på mig, skal du give oplysninger om adresse, by og telefonnummer. Alt for mange useriøse hjemmesider oplyser netop intet om det. Endvidere er din hjemmeside meget langsom om at oploade, hvilket også gør at nogle ikke har tålmodigheden til at kigge nærmere på din side.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)